χειρισμοί

Edward-Hopper

«Ο αποτελεσματικός χειρισμός παραπόνων, αντιρρήσεων και η επίλυση δύσκολων καταστάσεων  παρουσιάζει πολλές δυσκολίες και προκλήσεις και η λάθος προσέγγιση κοστίζει σε πελάτες και χρήμα. Εάν όμως, γίνει σωστά, αυξάνει την πιστότητα πελατών και βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης και τις πωλήσεις» (συμβουλοι επιχειρήσεων, άνευ ημερομηνίας)

«Καταθλιπτικοί είμαστε λίγο-πολύ όλοι, με την έννοια ότι πάψαμε να αντιδρούμε σ’ αυτό που συμβαίνει γύρω μας, και με το οποίο έχουμε πια αμετακλήτως εξοικειωθεί, συνθηκολογώντας με τις τρομώδεις αλήθειες και απογοητεύσεις του καταναλωτικού μηδενισμού και των προσποιήσεων που απλώνονται σαν ένας μόνιμος ίσκιος πάνω απ’ τις φωτεινές σημασίες της ανθρώπινης περιπέτειας» (Ευγένιος Αρανίτσης, 20.01.2016)

2 thoughts on “χειρισμοί

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s