Το αντάρτικο πουλί κι οι εντιμότατοι φίλοι του

(- Τι σημαίνει μεταπολιτευτική γλίτσα, μπαμπά; – Κάτσε να σου δείξω ένα βίντεο, παιδί μου, και θα καταλάβεις)

Οπως έχει πει κι ο Νότης Σφακιανάκης, ό,τι φαίνεται, είναι καλό κι ό,τι είναι καλό, φαίνεται. Κι όπως έχει συμπληρώσει η Καίτη Γαρμπή, στην επικράτεια της παθητικότητας είναι ο ήλιος που έχει γίνει επικίνδυνος. Αλλά και όπως αναρωτάται ερωτώμενος προς το τέλος του βίντεο ο Πύρρος Δήμας, τι να πω κι εγώ; Τι να πεις κι εσύ Πύρρο Δήμα; Εσύ δεν χρειάζεται να λατρεύεις την ποίηση. Αρκεί που είσαι εκεί.

(Στο δεύτερο βίντεο, παρακάτω, η τέχνη μιμείται τη ζωή. Στο 1:20 εμφανίζεται και η αντιπολίτευση)

16 thoughts on “Το αντάρτικο πουλί κι οι εντιμότατοι φίλοι του

  1. καλημέρα , έχω στό email μου σέ μορφή bdf ένα μικρό καί δυστυχώς σπάνιο βιβλίο «Ανάλυση της Νεοελληνικής Αστικής Ιδεολογιας» είναι ό τίτλος του στό όποίο άναλύονται μέ έπιστημονικό -κατά τήν γνώμη μου-τρόπο οί λόγοι πού συμβαίνουν αυτά τά πράγματα .
    Αν θέλετε καί σάς ένδιαφέρει μπορώ νά σας τό στείλω.

  2. Χαχα
    βρε δελαΚάππα, χορεύεις και decadence;!!
    Παρεμπιπτόντως , στο πσυγείο μου εγώ έχω κότσι, από γρούνι… θέλεις κανα λινκ;
    χαχα
    Τι λέει;;
    .
    .
    .Ευχές…

  3. Αλήθεια βρε Δελακάππα μου, δε μας είπες. Από ποιο σημείο και μετά νομίζεις πως αρχίζει η ‘γλίτσα’ κι αν υπάρχει περίπτωση να έχει και σ’άλλο σημείο και δεν το κατάλαβες; Όχι τπτ, μη γλιστρήσουμε, όπως ένας καημένος που ερχόταν από πίσω μου σήμερα το πρωί και σε μια στροφή άρχισε τις στρούφλες (πολύ πάχνη αν και δε φαινόταν με την πρώτη ματιά) μέχρι που τον σταμάτησε ο άλλος που ερχόταν απ’την άλλη… Γντουπ δεν άκουσα, μόνο είδα από το καθρεπτάκι μου πώς στα καλά του καθουμένου μπορεί να βρεθείς να κλαις λόγω γλίτσας…

  4. Παράθεμα: Περιοδικό Άρδην – Εφημερίδα Ρήξη – Το αντάρτικο πουλί κι οι εντιμότατοι φίλοι του

Σχολιάστε

