υπόθεση Δαμιανίδη

Μια συστημική δημοσιογράφος εγκαλεί για ρατσισμό μία ποιήτρια με καθεστωτικές προτιμήσεις.

Μέρος της διαδικτυακής κοινής γνώμης, αντί να καταγγείλει τη δημοσιογράφο (Α. Δαμιανίδη) για διαστρέβλωση, τσιμπάει και καταγγέλει την ποιήτρια (Κ. Δημουλά). Η οποία μπορεί να είναι καθεστωτική αλλά τουλάχιστον δεν είναι καθεστωτική δημοσιογράφος.

Τούτο θυμίζει παβλωφική αντίδραση Ελληναράδων όταν μια φυλλάδα τους ενημερώνει για ανθελληνικές δηλώσεις που έγιναν σε μια ευρωπαϊκή κωμόπολη.

Γιατί μερικοί επιλέγουν να πιστέψουν έναν συστημικό που κατηγορεί έναν άλλον συστημικό; Πιθανόν επειδή έχουν επιλέξει μία μορφή συστημικότητας έναντι μίας άλλης.

Τι είπε η Κ. Δημουλά:
«Περιορισμένα περιστατικά ναι αλλά ο φόβος είναι απεριόριστος. Δεν θέλω να πω ότι οι ξένοι της Κυψέλης είναι και ληστές. Πάντως εάν πάει κανείς στην πλατεία της Κυψέλης, δεν έχει χώρο να πατήσει. Στα δε παγκάκια κάθονται άνθρωποι ξένοι – πολύ φυσικό βέβαια πώς να περάσουν την ώρα τους – και παίζουν κάτι δικά τους χαρτιά και με χαρτάκια γεμίζει ο τόπος. Βεβαίως οι Κυψελιώτες έχουν εκτοπιστεί, αυτό είναι μια πραγματικότητα, βεβαίως τους αγάπαμε τους ξένους αφού φύγαν από εκεί για έλθουν και να ζήσουν να δουλέψουν αλλά κάπως πρέπει να μοιραστούν οι χώροι.»

Πώς παρουσίασε τα λεγόμενα της Κ. Δημουλά η Α. Δαμιανίδη
«Και τι είπε η ποιήτρια: Δεν αντέχει τους μετανάστες στην Κυψέλη, τόσοι πολλοί που είναι, πιάνουν και τα παγκάκια, δεν βρίσκεις να καθίσεις στην πλατεία, άσε που κλέβουν και φοβάται πια να βγει από το σπίτι της, α-πα-πα! χάλια. Εντάξει, δεν χρειαζόταν να είσαι διακεκριμένη ποιήτρια για να πεις τέτοια. Τα λένε κάθε μέρα γριές στο τρόλεϊ για να πιάσουν κουβέντα.»

Οι γριές στο τρόλεϊ, σκέπτομαι, δεν έχουν τα προσόντα να γράφουν στην Athens voice, στο Protagon ή στο Βήμα. Ισως γι’ αυτό είναι συχνά συμπαθείς.

Πηγή και περισσότερα για το θέμα εδώ

Advertisements

9 thoughts on “υπόθεση Δαμιανίδη

  1. Από που είναι συστημική η Δαμιανίδη?
    Κι αν είναι,είναι κρατικοδίαιτη όπως η Δημουλά?
    ή μήπως υπέγραψε κείνο το κατάπτυστο κείμενο «σκάστε και σκύψτε» όπως έκανε η γηραιά κυρία της κλίκας και της κλάκας?
    Η καταγγελία των κάθε είδους τρωκτικών είναι αντίσταση.

    • Δεν την καταγγέλει όμως για το καθεστωτικό της κείμενο, Λύσιππε Την καταγγέλει ψευδώς για κάτι άλλο.
      Είναι συστημική α. για αυτά που γράφει, β. για τα έντυπα στα οποία τα γράφει.

      Τα λέει καλύτερα από μένα η Ελενα Πατρικίου στο σημερινό «Δρόμο της Αριστεράς»

  2. Σωστά τα όσα λες. Μόνο που ‘συστημικοί’ και ‘αντι- συστημικοί’ καλό είναι να βλέπουν και άλλα πράγματα. Ο δημόσιος χώρος δεν μοιράζεται, καταλαμβάνεται (όπως και η ζωή η ίδια). Με -50% δείκτη γονιμότητας (που λέει ο λόγος) και με φοιτητές/τριες (με λεφτά του μπαμπά από επαρχία) ή με gay ζευγάρια και γεροντοκόρες με σκύλους, δεν ‘καταλαμβάνεται» η γειτονιά. Καλύτερα οι μαντίλες με τα τρία παιδιά. Από έναν επίκτητο Κυψελιώτη…
    Μήπως είμαι λίγο ‘φασίστας’;

  3. Λίγο όμως ;-) Καλά οι άλλοι, οι φοιτήτριες τι σου φταίνε :-)

    Τώρα για την «κατάληψη». Ημουν τις προάλλες σκ στο Πεδίον του Αρεως. Ωραίος καιρός, τον χαιρόντουσαν κυρίως οικογένειες μεταναστών με τα παιδιά τους: βόλτες, ποδήλατα, μπάλα… Επειδή το ίδιο πάρκο το χαιρόμουν κι εγώ παιδί, αναρωτήθηκα γιατί σταμάτησαν να έρχονται ελληνάκια. Είναι ταξικό και προτιμούν να πάνε για μπόουλινγκ πχ, είναι δημογραφικό, είναι οι γονείς τους τεμπέληδες και δεν τα βγάζουν έξω, τα ίδια φταίνε που κάθονται στον υπολογιστή όλη μέρα; Θα μου πεις σε όλη την Ευρώπη οι μετανάστες απολαμβανουν περισσότερο τα πάρκα. Ναι αλλά εδώ δεν είμαστε αγοραφοβικοί Ευρωπαίοι ή μήπως γίναμε;

    • Οι γονείς έχουν άλλες δουλειές και τα παιδιά ένα σωρό αυτές, πώς τις λένε, «δραστηριότητες». Ταξικό δηλαδή είναι το θέμα, από μια σκοπιά. Και στην επαρχία έτσι είναι δηλαδή, μη νομίζεις.

  4. Καλά τα μεγάλα που ταχουν μπουκώσει δραστηριότητες αλλά και τα κάτω των εξι; Τι να πω, Δύτη, το να μην βγαίνεις βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς σου είναι, φαίνεται, ένδειξη ταξικής ανέλιξης; (μπόνους η παρήχηση)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s