Καχτίτσης

«Να μην ξεχάσω να βάλω την υπογραφή μου στο τέλος. Το χειρόγραφό μου θα το αφήσω σε εμφανή θέση, πάνω στο προσκέφαλό μου, ή μέσα από τα τζάμια της βιβλιοθήκης, ώστε να βρεθεί οπωσδήποτε. Όχι, θα το αφήσω καλύτερα στη θυρίδα μου της τραπέζης, μαζί με τις ομολογίες. Μπορεί να το στείλω στις αρχές, μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, με την παράκληση ν’ ανοιχθεί όταν θα έχω πεθάνει. Πάντως θα ιδώ τι θα κάνω» (πηγή)

Ο Βαγγέλης Ραπτόπουλος διαβάζει Καχτίτση τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου, 8 μμ, στο Booze (Αθήνα). Κριτικοί λογοτεχνίας τον ερμηνεύουν. Προβάλλεται μικρού μήκους ταινία όπου εμφανίζεται ο Καχτίτσης.

Σχολιάστε

