σκούζοντας φεύγει ο χρόνος

«Στα μέσα του 2000 μπήκε πατέρας και γιος στο μεγαλύτερο φαγοπότι όλων των εποχών. Αρμέγανε από παντού, ήταν πια κολλητοί με τους πάντες και διαχειρίζονταν μίζες και λάδια. Σι Φορ Άι, Αντίρια, Ολυμπιακά Έργα, κατασκευές. ότι μπορεί και δεν μπορεί να φανταστεί κανείς. Η Ολυμπιακή φλόγα έφερε πολύ χρήμα. Ο Σπύρος έχει ακόμα τη δάδα της φλόγας, την μετέφερε κι αυτός για 50 μέτρα. αλλά οι φωτογραφίες βγήκαν ‘καμένες’ επειδή γυάλισε στον ήλιο το ολόχρυσο ρόλεξ και το δαχτυλίδι με την πράσινη πέτρα στο μικρό δάχτυλο με το μακρύ νύχι.»

Πηγή: Χ.Χερουβείμ

* Βίδεο αλιευμένο από Κουκουζέλη
Advertisements

9 thoughts on “σκούζοντας φεύγει ο χρόνος

  1. A, όλα κι όλα!!
    Κι ο λεβέντης ο Σπύρος έκανε περικοπές, τώρα στην κρίση!
    Έκοψε το μακρύ το νύχι στο μικρό το δάχτυλο! (έτσι κι αλλιώς τού πλήγωνε ταυτάκι κάθε που το καθάριζε! Με τις μπατονέτες τα καταφέρνει καλύτερα!).

  2. xaxaxa
    Ναι, αλλά προσοχή, κυκλοφορεί ο Χρήστος με τσεκουράκι ανά χείρας, ειδικό όχι για νυχάκια αλλά για δαχτυλάκια!
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_250_28/11/2010_424167

    Βρε, τι έπαθα σήμερις! Μια με τον Καλλίτση(βλπ zahari1) και μια με τον Χρήστο!
    Βρε το κ. Χρήστο, αν δεν είχε κάτι περίεργες απόψεις … αλλού, θα ήταν το δίχως άλλο ο πλέον εύστροφος, ανοιχτόμυαλος, εύστοχος….. απίστευτος!

    Όταν διαβάζεις τέτοια άρθρα λες, ΝΑ γιατί ακόμη κρατάμε και δε μας έχουν πάρει σβάρνα οι ‘αριστεροί προοδευτικοί’!
    ;-)

  3. Καλό και παιδαγωγικό το άρθρο του Γιανναρά.
    Ομως εχει δύο τουλάχιστον εμμονές. Η μία – πιο κραυγαλέα άρα λιγότερο ενοχλητική – είναι το αντιμαρξιστικό του μένος που δεν του επιτρέπει διακρίσεις μεταξύ αριστερών.

    Η δέυτερη είναι πιο δυσδιάκριτη. Λέει:

    «Οι χοντροκοπιές της δικτατορίας ίσως βοήθησαν να διακρίνουμε ότι ο πατριωτισμός του πολιτικού λόγου, η ελληνικότητά του, ακόμα και στις κορυφαίες κάποτε περιπτώσεις του Τρικούπη, του Βενιζέλου, του Παπαναστασίου, του Μεταξά, μάλλον απηχούσε έναν κομψό και ειλικρινή, αλλά σαφώς μεταπρατικό εθνικισμό – έβλεπε την Ελλάδα με τα ματογυάλια της Δύσης. Η λαϊκή αυθεντικότητα του Πλαστήρα ή η οραματιστική οξυδέρκεια του Ιωνος Δραγούμη δεν άρκεσαν για να γονιμοποιήσουν διευρυμένης αποδοχής κριτήρια πατριωτισμού. Και αργότερα, η συναρπαστική ελληνικότητα των αναζητήσεων της γενιάς του ’30, δεν άγγιξε ποτέ τον πολιτικό λόγο.»

    Ποιο θα ήταν το αντίδοτο σε αυτόν τον «μεταπρατικό εθνικισμό». Μία πρόσδεση στην Ανατολή πχ αντί της διαφωτιστικής και άθεης Δύσης;

    Οσο για τον Κ. Καλλ. της Καθημερινής, δεν ξέρω αν έχει δικιο στα περί πληθωρισμού ως μέσου εξόδου από την κρίση, αλλά γενικά μου φαίνεται υπόδειγμα κατευθυνόμενης δημοσιογραφίας, οπότε δεν θα εμπιστευόμουν τα γραπτά του.

  4. Χμ, για τον Κ.Καλλ. δε γνωρίζω τπτ. Πρώτη φορά διάβασα άρθρο του αλλά έτυχε να λέει ακριβώς μα ακριβώς αυτά που έλεγα στη Ζάχαρη. Εκτός αυτού όλα αυτά που λέει είναι μια κάποια απάντηση σε όλες αυτές τις αναλύσεις κόντρα αναλύσεις που γίνονται, στην πλειονότητά τους, από αριστερούς και ως μονόδρομο δείχνουν, 99%, την παύση πληρωμών κτλ κτλ .
    Μακάρι κι αυτό του το άρθρο να είναι κατευθυνόμενο, όπως λες, και να δούμε στο άμεσο μέλλον την ΕΚΤ να κόβει ζεστό χρήμα κτλ κτλ και σιγά σιγά, με την προϋπόθεση οτι μετά το τράβηγμα των αυτιών από τους ξένους θα συμμαζευτούμε λίγο, να βγούμε από τη στενωπό!

    Σχετικά με το Γιανναρά τώρα τι σε ενόχλησε πιο πολύ; Το αντιμαρξιστικό του μένος ή οτι τσουβαλιάζει όλους τους αριστερούς; ; -)
    Να σου πω όμως οτι είναι κομμάτι δύσκολο κάθε που θα θελήσει κάποιος να ‘επιτεθεί’ στην αριστερά να βάζει και έναν αστερίσκο και να λέει,
    * Εκτός από τους αριστερούς που δεν…, που δεν… κτλ
    Έχω την αίσθηση πως μιλά σε γενικές γραμμές έχοντας στο νου του τους υλιστές/μηδενιστές-αριστερούς. Αυτό καταλαβαίνω, γιατί αυτό κάνω κι εγώ!
    Αλλά το βασικό είναι ετούτη η παράγραφος:
    «Ο συνασπισμός της «Αριστεράς» και της «προόδου» κυβέρνησε (κυριολεκτικά) τη χώρα μετά το 1974 και την κυβερνάει, με όποιο κόμμα κι αν φέρνει στη βιτρίνα της εξουσίας ο λαός. Η ιδεολογία του συνασπισμού Μαρξιστών και Κοραϊκών, η ηθική του, οι πολιτικές πρακτικές του είναι ένας συνεπέστατος μηδενισμός: επιδίωξη καταναλωτικής ευωχίας, έστω και με εξωφρενικό, εγκληματικό υπερδανεισμό, ………….»

    Για το άλλο, το αντίδοτο σε αυτόν τον “μεταπρατικό εθνικισμό” που λες, δε ξέρω τι μπορεί να έχει στο νου του ο Γιανναράς. Πάντως ένα είναι σίγουρο: Όταν μένεις σταθερά στο δρόμο των σοφών και πατριωτών προγόνων ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δε θα ενδώσεις σε μεταπρατικούς εθνικισμούς! Δλδ απότι καταλαβαίνω η λύση έχει δοθεί από τον κυρ Χρήστο ΗΔΗ από την πρώτη παράγραφο! Και φυσικά δε μπορεί να πει ότι αν δε καθάριζαν τον Ίωνα όλα τώρα θα ήταν μέλι γάλα! Αλλά αφήνει την αίσθηση πως ίσως να ήταν καλύτερα ή βρε παιδί μου ίσως θα ήμασταν περισσότερο λεβέντες και θα προβάλαμε μια αντίσταση της προκοπής! Όχι τράβα με λαλάμ κι ας κλαίω που κάνουμε εμείς!
    Όπως δε ξέρω και τι εννοεί και ποιους έχει στο νου όταν λέει, «η συναρπαστική ελληνικότητα των αναζητήσεων της γενιάς του ’30»!

  5. Πράγματι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, η στάση πληρωμών είναι κυρίως αίτημα αριστερών. Δεν είναι όμως «αριστερή» λύση. Βλ. πχ τις απόψεις ενος δεξιού οικονομολόγου:
    http://omada21.gr/?p=96

    Τώρα για το Γιανναρά, λες
    «είναι κομμάτι δύσκολο κάθε που θα θελήσει κάποιος να ‘επιτεθεί’ στην αριστερά να βάζει και έναν αστερίσκο»
    Ε, εγώ το κάνω – που δεν γράφω στην Καθημερινή. Ας μπει στον κόπο κι ο Γιανναράς, ώστε να είναι πιο ακριβής :-)

    Αλλά το βασικό που ήθελα να επισημάνω είναι αυτή η αναφορά στον «εθνικισμό» του Βενιζέλου κ. λπ. Περιέργως εδώ ο Γιανναράς συναντιέται υπογείως με τους αντιεθνικιστές που βλέπουν παντού εθνικιστικά ολισθηματα. Δηλαδή κάπου αναιρεί όσα λέει στην αρχή του κειμένου!
    Ισως βέβαια να εννοεί αυτό που λες, με το Δραγούμη. Αλλά εδώ μπαίνουμε στα πιο βαθιά.

  6. «Στο κάτω της γραφής είναι γενναιοτέρα απ’ την πληθωρική εκτύπωσι χαρτονομίσματος με «ζεστόν αέρα», ως κάνουν σήμερα οι ΗΠΑ, η Βρετανία και η ΕΚΤ»

    Α. η ΕΚΤ ακόμη δε το κάνει στα σοβαρά! Το Δεκέμβρη ίσως δούμε πώς κόβει ευρώ η ΕΚΤ!
    Β. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο κ. Κολμερ θεωρεί γενναιοτέρα κίνηση το ‘φαλιμέντον’ από την πληθωρικήν εκτύπωσιν! Με το φαλιμέντον θα ζημιωθούν και οι πιστωτές μας και εμείς αφού για Χ χρονικό διάστημα γιοκ μισθοί και «τότε η εγχείρησις επέτυχε και ο ασθενής απέθανε» όπως λέει! Αντιθέτως το φρέσκο χρήμα θα ζημιώσει μόνον του πιστωτές αν θεωρήσουμε ότι το ζεστό χρήμα θα δοθεί με σχεδόν μηδενικά επιτόκια (όπως κάνει κι η φίλη μας η FED) ώστε μακροπρόθεσμα το χρέος να ροκανισθεί λόγω πληθωρισμού! Όλα αυτά τα λέμε βεβαίως αν υποθέσουμε ότι οι φίλοι μας οι ευρωπαίοι θέλουν να σώσουν την κατάσταση και δεν έχουν κάποιο άλλο σχέδιο στο νου τους!
    Άρα, το 99% που είναι αριστεροί και το 1% που είναι δεξιοί αναλυτές και υποστηρίζουν τη λύση του φαλιμέντου ελπίζω να διαψευσθούν!

    Σίγουρα δε γράφεις στην Καθημερινή;; :-)
    Καλά, κάτι θα κάνουμε ώστε να συμμορφωθεί ο κυρ Χρήστος! Αλλά μόνο πες μου, όταν βάζει αστερίσκο τι να λέει; Εξαιρούνται οι αριστεροί που δεν είναι …… τι;;;

    Καλά, όποιος δε βλέπει εθνικιστικά ολισθήματα στο Βενιζέλο θα πρέπει να το ψάξει ολίγον! Και σίγουρα, όταν ο κυρ Χρήστος μιλάει για σοφούς και πατριώτες στην πρώτη παράγραφο δεν έχει στο νου του τον Βενιζέλο! Μη σε μπερδεύει το «προοδευτικοί» και «συντηρητικοί». Αν, παρελπίδα, τον έχει, να μας το πει να μη τον ξαναδιαβάσουμε! Έτσι κι αλλιώς δε θέλω να τον διαβάζω για άλλους λόγους αλλά αυτό θα είναι το τελειωτικό χτύπημα !

  7. Παντως σύμφωνα με τον Κωνσταντακόπουλο (βλ. διπλα) οι Γαλλογερμανοί εχουν συμφωνησει σε αναδιαρθρωση χρεους αλλά ο ΓΑΠ διαφωνεί (θεωρεί ότι ευνοεί την Ελλάδα και όχι τις τράπεζες…)

    » όταν βάζει αστερίσκο τι να λέει; Εξαιρούνται οι αριστεροί που δεν είναι …… τι;;; »
    Να λέει: «Εξαιρούνται οι αριστεροί που με διαβάζουν με την προσήκουσα ευλάβεια» :-)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s