(μα εγώ τη λέω δέντρο)

Ανησυχούσα μην καταλάβουν
πως ήταν πεθαμένοι από καιρό
το ανεμιστήκαν· και για να με προλάβουν
με πλύναν μ’ ένα γέλιο καθαρό.

Πού ήταν το θάρρος κι η πίστη μου αίφνης ;
Μαζί τους ήμουνα στην άλλη Αριστερά
που είδε τον κόσμο σαν έργο τέχνης
με τελειωμένα κι αθάνατα φτερά.

Είδα τους φίλους, τα πρόσωπα όλα,
την Ιπποκράτους, τη θάλασσα μακριά,
τα σκαλοπάτια του Άι Νικόλα,
καρέκλες άδειες στο υπαίθριο σινεμά.

Κι είδα ένα τέλος στο σινεμά τους
στο μαξιλάρι μου έκλαψα βαθιά,
τα πρόσωπά μας, τα ονόματά μας,
πόση προσπάθεια, πόση μοναξιά ;

Του Δ. Σαββόπουλου (1994) : Πηγή

Πηγή για το βίντεο

5 thoughts on “(μα εγώ τη λέω δέντρο)

  1. Βαρόμετρο, παρόλο που είναι Σαββόπουλος; ;-) Διπλά ευχαριστώ, τότε.
    Θεώρημα, εγώ ευχαριστώ για τους Residents. Α, τι πολεμάει, εδώ γεννήθηκε ήδη.
    Μάνο, ξέρω ότι είσαι αισιόδοξος εκ (ποιητικής) φύσεως αλλά αυτή είναι και μένα η αίσθησή μου.

Σχολιάστε

