Σήριαλ κίλερ

bloedmeer
Ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση του Γ.Παπανδρέου, όπως αυτή εκδηλώθηκε με το διορισμό του Μ.Χρυσοχοϊδη ως υπουργού Αστυνομίας, ομάδα ένοπλων αγνώστων αποπειράθηκε να δολοφονήσει αστυνομικούς:

«Πρόκειται, έτσι, περισσότερο για μία βεντέτα, που έχει στο νου της την ερχόμενη επέτειο του Πολυτεχνείου και, κυρίως, τον Δεκέμβριο, που είναι η πρώτη επέτειος της δολοφονίας Γρηγορόπουλου και της επίθεσης της νεολαίας, που ακολούθησε.

Μ’ αυτή τη σκοπιά, η επιλογή του Μιχ. Χρυσοχοΐδη για τη θέση του υπουργού νόμου και τάξης δεν ήταν η πιο ενδεδειγμένη για να εφαρμόσει ο Γ. Παπανδρέου μια πολιτική κατευνασμού των παθών και συμφιλίωσης -όσο γίνεται- των αντιθέσεων. Το αντίθετα μάλιστα.

Αν δεν είναι μια καθαρά άστοχη προς αυτή την κατεύθυνση επιλογή, μπορεί να εκληφθεί από πολλούς ως επιλογή στενότερης συνεργασίας των αμερικανικών και ελληνικών υπηρεσιών δίωξης προς πάσα κατεύθυνση.

[…] Αυτό το μοντέλο δεν μπορεί να χτιστεί ούτε με το μίσος του αίματος, ούτε με τον τσαμπουκά των μυστικών και φανερών υπηρεσιών, ούτε με τις κυβερνήσεις-υπηρέτες τραπεζών, εργοδοτών και αεριτζήδων. Χτίζεται από αυτοοργανωνόμενους πολίτες»(άρθρο Παπαδόπουλου Τετράδη, εδώ)


Αυτά για το πολιτικό σκέλος. Διότι υπάρχει και το ανθρωπολογικό (βασιζόμαστε πάντα στην υπόθεση ότι δεν πρόκειται για προβοκάτορες): Σε παλιότερη προκήρυξη, πιθανότατα του ίδιου χώρου με αυτόν των χθεσινών δραστών, διαβάζουμε εφηβικές φράσεις όπως «Πόλεμο έχουμε, μαλάκες, όχι πάρτυ για να μας κατηγορείτε ότι ήρθαμε ακάλεστοι». Εδώ θυμάται κανείς αυτό που λένε για τους Γιαπωνέζους και τους Αμερικάνους. Οταν ένας Γιαπωνέζος αγγίξει πάτο, κάνει χαρακίρι. Οταν ένας Αμερικάνος πάθει το ίδιο, βγαίνει στο δρόμο και σκοτώνει καμιά δεκαριά. Να λοιπόν που υπάρχει και άλλος δρόμος πλην του αμερικανικού. Εξίσου επαναστατικός. Διότι έτσι μπορείς να εξακολουθήσεις να είσαι κίλερ (του εαυτού σου), χωρίς όμως να γίνεσαι σήριαλ.

Advertisements

8 thoughts on “Σήριαλ κίλερ

  1. Κ. Κάππα συγγνώμη που γράφω τόσο συχνά αλλά πολύ καιρό είχα να διαβάσω άρθρα κάποιου και να μη βρω, σχεδόν αμέσως, κάπου, κάτι που να μη μου ‘ κολλάει ‘. Δύο μέρες τώρα διαβάζω τον Ηφαιστο Π. που σας είπα σε προηγούμενο ποστ και μπορώ να πω πως χάρηκα ιδιαιτέρως! Έτσι είπα να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας απλώνοντας πάλι ένα σεντονάκι (σχετικό με τα θέματα των τελευταίων ποστ που σηκώσατε…) και μ’αυτό θα κλείσω• δε μπορώ άλλο να καταχρώμαι της ανοχής σας.

    Λέει, λοιπόν:
    ‘…. Η μανία του νεαρού με τον λοστό ο οποίος εισέβαλε στην αίθουσα 106 δεν λειτουργεί αυτόνομα. Είναι οργανική ανωμαλία των ιδεολογιών που ευρέως, πλατιά και βαθιά ζητούν οπισθοδρόμηση σε εποχές προ-πολιτικές. Είναι προϊόν πνευματικών ανωμαλιών που κραυγαλέα, ψιθυριστά ή υπονοούμενα υπονομεύουν την κοινωνικοπολιτικά προσδιορισμένη τάξη και δικαιοσύνη, παραμερίζουν τους κοινωνικούς ελέγχους και την λαϊκή κυριαρχία και ροκανίζουν την δημοκρατική νομιμότητα.

    Τονίζουμε την πασίδηλη αλήθεια: Δεν φταίει ο νεαρός με τον λοστό αλλά οι ηθικοί αυτουργοί. Εδώ και δεκαετίες, αν όχι εδώ και αιώνες, πολλοί λεγόμενοι κοινωνικοί επιστήμονες κραυγάζουν πως τα αίτια των προβλημάτων μας είναι το έθνος-κράτος και όχι αυτοί που το καταπολεμούν θέλοντας τον θάνατό του.

    Πολλοί κριτικοί κονστρουκτιβιστές που αυξάνονται πολλαπλασιαστικά στα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, ενώνουν πλέον τα νήματα όλων των ανορθολογικών διεθνισμών, κοσμοπολιτισμών, νεοφιλελευθερισμών, ηγεμονισμών, ελιτιστικών δογμάτων και επαναστατικών ιδεών. [Στην Ελλάδα όλα αυτά βρίσκουν γόνιμο έδαφος.
    Η συναφής επισήμανση του Παναγιώτη Κονδύλη είναι καίριας σημασίας:

    «(για όσους από τα αριστερά παραληρήματα πέρασαν ευθέως στον νεοφιλελευθερισμό καταλήγοντας έτσι, αντί να καταγγέλλουν τον ιμπεριαλισμό να κεραυνοβολούν «κάθε εθνικισμό» και ενστερνιζόμενοι τον οικουμενισμό μέσω της ενιαίας παγκόσμιας αγοράς και των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων»)
    «Δεν αναρωτιούνται ούτε ποιος θα τα ερμηνεύσει δεσμευτικά κάθε φορά τι σημαίνουν αυτά τα «δικαιώματα» στον συγκεκριμένο τόπο και χρόνο, ούτε αν και πόσο δικαιολογείται ο «εθνικισμός» όποτε ένας μικρός θέλει να αντισταθεί στις αδηφάγες διαθέσεις ενός μεγάλου. Με τον τρόπο αυτό, ενώ ηθικολογούν αδιάκοπα, στην πραγματικότητα συμπαρατάσσονται με το δίκαιο του ισχυρότερου.
    Αλλά αν ο ηττημένος αποδεχόμενος όψιμα την ιδεολογία του νικητή γίνεται συχνά ο γελοιωδέστερος και γλοιωδέστερος φορέας της, δεν είναι βέβαια ο πρωταρχικός εμπνευστής και θεμελιωτής της.
    Η «αριστερά» έχοντας μετατραπεί σε ουραγό ή σφογγοκωλάριο του αμερικανισμού, δεν αντλεί πλέον από ό,τι ζωντανότερο είχε η μαρξιστική παράδοση, δηλαδή την ανελέητη απομυθοποίηση των φιλελεύθερων ιδεολογημάτων, αλλά τρέφεται από μια κοινωνική θεωρία που εν μέρει αντικατοπτρίζει και εν μέρει συγκαλύπτει εξιδανικευτικά τις πραγματικές σχέσεις ισχύος μέσα στην δυτική μαζική δημοκρατία». (έμφαση δική μου). Είναι να απορεί κανείς γιατί πολλοί κατεστημένοι νεοέλληνες διανοούμενοι δεν συμπαθούν τον Κονδύλη; Παραμένει το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι δεν αρέσκονται να ακούνε σκληρές αλήθειες.]
    …’

    Τα λέει τόσο απλά και ωραία…
    Τι άλλο να θέλει να ακούσει ή να πει κάποιος???

    Προσοχή λοιπόν στους ηθικούς αυτουργούς που γράφουν σε εφημερίδες και μπλογκς, που μιλούν στα κανάλια, κτλ.
    Αυτούς τους ηθικούς αυτουργούς λοιπόν να περιλάβουμε στις ψιλές ;)

    Χαίρετε και πάλι συγγνώμη!

  2. συντάσσομαι με τον Μάνο.
    το πάρτυ αρχίζει πάντως και θα κρατήσει ως τα Χριστούγεννα όπως το κόβω.

    εμπρός για ακόμα περισσότερα καμμένα χριστουγεννιάτικα δέντρα!

  3. «Έχει δοθεί μεγάλη έκταση στην επίθεση αγνώστων στο αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής, που είχε σαν αποτέλεσμα να τραυματιστούν έξι αστυνομικοί, δυο εκ των οποίων σοβαρά. Δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα. Προφανώς, συμβαίνει το ίδιο με αυτό που είχε συμβεί και τον περασμένο Δεκέμβριο· τότε που -όπως είπε πρόσφατα ο κ. Χρυσοχοΐδης- «ένας τρελός αστυνομικός, σκότωσε ένα αθώο παιδί». Οπότε, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε ιδιαίτερα. Τίποτα τρελοί θα είναι κι αυτοί.» (Πιτσιρίκος)

  4. Τελικά ο Ηφαιστος Π. που έχεις στο μαγαζί σου
    http://www.ifestos.edu.gr/
    (χαλαρά και επίκαιρα 2009)

    είναι πολύ πιο λεβέντης απ’ό,τι κατάλαβα στην αρχή!
    Συγγνώμη γι’αυτό το ιδιότυπο σπαμ αλλά δε το κάνω για μένα. Πρέπει να αλλάξεις τη θέση της ‘φάντας’ • βάλτην σε πιο κεντρικό σημείο!
    Nα βλέπουμε οι παππούδες και να χαιρόμαστε και να βλέπουν τα νιάτα να μαθαίνουν!

    Ελπίζω μα μην έβαλα το τελευταίο άχυρο στην … ανοχή σου.

    ;)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s