Για την επίθεση στην τρέντι Αυριανή

Για την επίθεση στην «Espresso», ας τα γραψω κι εγω ως τίτλους εφημερίδας:

Εφοδος κουκουλοφόρων στα γραφεία της εφημερίδας.

Ιδρώνουν για το μεροκάματο οι εργαζόμενοι στους οποίους επιτέθηκαν οι αναρχικοί.

Ανανδρο χτύπημα και τυφλή βία.

Συνολικά δέκα αυτοκίνητα υπαλλήλων των εκδόσεων δέχθηκαν επίθεση.

Τζάμια σπάσανε πάλι (μα δεν βαρεθήκανε πια;)

Αυτόπτες μάρτυρες κάνουν λόγο για δεκαπέντε έως είκοσι άτομα.

Xαρήκανε στο indymedia για την επίθεση!

Είχαν και κορίτσια μαζί τους.

Ραντεβού με τον τρόμο!

Ισοπέδωσαν τα πάντα.

Απόλαυσε cocktails και Asian fusion food το αρχιτεκτονικό δίδυμο Γαβαλά – Μουρίκη [άσχετο].

Σκέφτηκε να αυτοκτονήσει η Μαντόνα [για να μην παραλείπουμε τη διεθνή ενημέρωση].

Αποπειράθηκε να τη βιάσει [για να επιστρέψουμε στα δικά μας].

Στόχος τους ήταν η ελεύθερη δημοσιογραφία.

[Οι τίτλοι είναι από κείμενα της εφημερίδας. Και ο τελευταίος. Φυσικά ισχύουν όσα έχουν ειπωθεί εδώ. ]

Advertisements

18 thoughts on “Για την επίθεση στην τρέντι Αυριανή

  1. Μολονότι καταβάλετε φιλότιμες προσπάθειες να μπερδέψετε τους αναγνώστες σας -εξού και σιωπούν τόσες μέρες-, λέω να ευθυγραμμιστώ κι εγώ με το Θεώρημα (όχι μόνον επειδή είναι το πιο ασφαλές!).

  2. Σκέφτομαι ότι εφόσον

    «στην πραγματική ζωή
    – είτε αγανακτείς με όσους έχουν ασκήσει βία, λόγω ιδεολογικής ή άλλης ταύτισης ή συγγένειας προς το θύμα ή εχθρότητας προς το θύτη
    – είτε υιοθετείς μια στάση μεταξύ αδιαφορίας και επικρότησης της βίαιης πράξης, λόγω απέχθειας προς το θύμα ή συμπάθειας προς το θύτη»,

    και δεδομένου ότι βία έχει ασκήσει και η trendy Αυριανή («η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει, μα κόκκαλα τσακίζει»),

    νομίζω ότι υιοθέτησες εδώ μια τρίτη στάση: το λεπτό χιούμορ – όπου «λεπτό» = χωρίς σαφή δήλωση προτίμησης κάποιου από τους εμπλεκόμενους.

    Λάθος;

  3. Ευχαριστώ Θεώρημα και Κροτ
    Λαςζβέγκας ευχαριστώ για τη σωστή περίληψη. Υπάρχει σαφώς ένας θύτης (άγνωστος) και ένα θύμα (η εφημερίδα). Εδώ, για μένα, δεν υπάρχει ιδεολογική συγγένεια με το θύτη αλλά υπάρχει απέχθεια προς το θύμα

  4. Κάππα μου, συγγνώμη αλλά θα σε πειράξω λίγο ακόμη …
    Στις 13-5-09 ανεβάζεις ποστ για τις διαδηλώσεις στο λουξο, παραμονή δλδ της ενάρξεως εργασιών της λέσχης μπίλντεμπεργκ… Αν δεν είναι αυτή ένα ‘πρόσωπο’ της ισχυρής οικονομικής πλανητικής ελίτ τότε ποιος είναι ο ισχυρός, ο περιπτερούχος της πλ. συντάγματος που τον τσάκισαν τα ‘τέκνα’ σας;;; Και όμως ουδεμία αναφορά έστω χιουμοριστική!! Τι?? Τους έχουμε συνηθίσει και δε νοιώθουμε καμιά απέχθεια γι’αυτούς εν αντιθέσει με την αυριανή, εσπρέσσο κτλ?…..

    Δε μπορώ να σας καταλάβω. Κάπου υπάρχει conflict. Το κάνετε εσκεμμένα(τότε ή φοβάστε ή είστε ήδη με το ένα πόδι καβάλα στο νέο unisex ιδεολόγημα) ή δε σας πάει καθόλου ο νους(να αρχίσει να πηγαίνει) ή μας κοροϊδεύετε !! ;;
    Παρακαλώ να μας δώσετε τις απαραίτητες διευκρινίσεις για να κανονίσουμε την πορεία μας!
    Φυσικά δεν απαιτώ να ανεβάζεις ό,τι θέλω εγώ αλλά να μου εξηγήσεις τη συμπεριφορά σου• κάνεις σα να μη υπάρχουν και όμως μπορεί να είναι οι νέοι ‘ναζί’..

    Για πολλούς άλλους νομίζω δε τους πάει ο νους και έχουν κολλήσει σα παιδάκια με τα ΜΑΤ , με θέματα περιβάλλοντος(καραμελίτσα γλυκιά ειδικά για τις μικρούλες) και άλλα παιδικά κτλ..
    αλλά εσύ?!! Πώς θα δούμε κι άλλες λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης αυτών των απίθανων της οικονομικής ελιτ όταν ούτε καν τους αναφέρουμε?! Τουλάχιστον μια αναφορά και ας σκεφτεί ο άλλος από μόνος του μετά….

    Καλά δε λέω ότι κάλλιστα θα μπορούσε οι τάχα δυναμικοί μπλόγκερς και οι τάχα διανοούμενοι να πουν κάτι, στα τόσα και τόσα που λένε, και για το γεγονός αυτό! Τελικά αν δε κάνω λάθος μόνο το ΚΚΕ κινητοποιήθηκε κάπως (αν και απίθανοι τουλάχιστον έχουν κρατήσει μια κάποια δυναμική) όλοι οι άλλοι ήταν στο ολοήμερο..!

    Κρίμα…

  5. οι διαδηλώσεις στο Λουξο ήταν, φυσικά, άσχετες με τις εργασίες της λέσχης που γινόταν στην ελλάδα, στον Αστέρα Βουλιαγ…..

  6. Αντώνη,

    «Φυσικά δεν απαιτώ να ανεβάζεις ό,τι θέλω εγώ αλλά να μου εξηγήσεις τη συμπεριφορά σου» που συνίσταται, σε συμπληρώνω, «στο να μην ανεβάζεις ό,τι θέλω εγώ».
    «τότε ποιος είναι ο ισχυρός, ο περιπτερούχος της πλ. συντάγματος που τον τσάκισαν τα ‘τέκνα’ σας;;;» Πού το στηρίζεις αυτό το «σας», αγνοώ.

    Επί της ουσίας τώρα, σε παραπέμπω σε παλιότερό μου ποστ:

    Οταν θεωρείς – και σωστά – την εθνική αυτοσυντήρηση σημαντικό αγαθό, όταν αντιμάχεσαι – με διαύγεια – παγκοσμιοποιητικά ιδεολογήματα που ντύνονται “προοδευτικό” ένδυμα, είναι δυστυχώς εύκολο (όχι όμως αναπόφευκτο) να γλιστρήσεις στη θέση ότι το έθνος είναι το μοναδικό πολιτικό αγαθό και ο πολιτικός φιλελευθερισμός κάτι υποδεέστερο ως αίτημα, ίσως δε και επικίνδυνο, καθότι υποκινούμενο.

    Η θέση αυτή, πέρα από το εμφανές της πολιτικό συμπέρασμα, τη δικαιολόγηση δηλαδή του αυταρχισμού, ξεχνάει ότι η πολιτική ελευθερία και η κοινωνική δικαιοσύνη συντελούν στην ενδυνάμωση του εθνοκράτους.

    Απόσπασμα από εδώ:
    https://herrkstories.wordpress.com/2009/01/01/350/

  7. Φυσικά να μη ανεβάζεις ό,τι θέλω εγώ αλλά ό,τι απαιτεί η σωστή και διαυγής θεωρία που οδηγεί σε ‘μάχη’ με τα παγκοσμιοποιητικά ιδεολογήματα που ντύνονται “προοδευτικό” ένδυμα! Και φυσικά αν προσέχεις δεν θα γλιστρήσεις σε κανένα άκρο!! Αλλά τουλάχιστον θα έχεις κάνει μια σωστή αρχή! Αν είναι δυνατόν να μη κάνουμε κανένα βήμα επειδή φοβόμαστε μη τυχόν γλιστρήσουμε! Αν είναι δυνατόν!
    Αποφεύγετε κάθε αναφορά σ’αυτή την παγκόσμια ελίτ που είναι απλωμένη παντού. !!!

    Επαναλαμβάνω πως αφού δε λέτε τπτ σημαίνει πως δε σας ενοχλεί, πως δεν αηδιάζετε με τα καμώματά τους και φυσικά η σιωπή σας στα αυτιά μου ακούγεται ωσάν επικρότηση και τίποτα άλλο! Δε παίζετε παρά το ‘παιχνίδι’ τους!

    Ελάτε τώρα κ. Κάππα, όλο τα Δεκεμβριανά και τα Δεκεμβριανά είστε εσείς και τόσοι άλλοι! Αν δε σας κάνει το ‘τέκνα’ βάλτε ‘αδέλφια’ τι να σας πω! Συγγνώμη για το έντονο ύφος…

  8. Κάτι παρόμοιο μου έλεγε κι ένας άλλος πελάτης προ ημερών. – Γιατί, αφού έχετε τόσους χυμούς, δεν έχετε φάντα; – Δεν έχω. – Μα πώς δεν έχετε; – Ε, δεν έχω τι να κάνω, πήγαινε στο σουπερμάρκετ, εκεί έχουν. – Κακώς, θα έπρεπε να έχετε κι εσείς. -…

  9. Μα γιατί κ. Κάππα δε πουλάτε φάντα? Είναι κορυφαία!!
    Νοιάζεστε για την υγεία των πελατών σας ή φοβάστε τους ελεγκτάς ?? Τέτοια κάνει κι η αριστερά και έχει χάσει και το παιχνίδι και το όνομα κι όλα…!

    Ο έχων μαγαζί(λειψό) μιλά με άνεση(του στυλ, τράβα σε άλλον να σου δώσει κριτσίνια εδώ έχουμε μόνο κλούρια) στον απαιτητικό πελάτη όχι για κανένα άλλο λόγο από τον εξής πονηρούλικο: Δεν πρόκειται να χάσει κανένα από τους σταθερούς πελάτες μιας και η μαρκέτα είναι σε άλλον τόπο, μακριά(άσε που πολλοί από τους φίλους-πελάτες δεν έχουν πάει σε μαρκέτα, δεν ξέρουν καν ότι υπάρχει μαρκέτα ή έχουν σχηματίσει μετά από υποδείξεις κακή γνώμη γιαυτή).

    Ο έχων μαγαζί(λειψό) πλην όμως σωστός με τους πελάτες αλλά και με τον εαυτό του φιλοτιμείται και κάνει προσπάθειες να φανεί χρήσιμος σε όλους! Ο κατέχων δεν πρέπει να αρκείται σ’αυτά και μόνο που έχει…

    Εν ολίγοις, μην υποβαθμίζετε τη ‘φάντα’ κ. Κάππα, δεν είναι σα τους άλλους χυμούς! Είναι η ‘πηγή’ όλων των χυμών!

    Και τολμώ να πω πως δεν έχει δικαίωμα κανείς να μιλά για τίποτα σχετικά με την πολιτική και κοινωνική μας ζωή όταν ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ παραβλέπει την αιτία σχεδόν όλων των στραβών που συμβαίνουν! Ήδη παραδεχτήκατε ως εντολέα την συγκεκριμένη ελίτ! Άρα προς τι όλες οι κουβέντες που κάνετε? Έτσι, κουβέντα να γίνεται?

    • Καλά Αντώνη, θα γράψουμε μια καλή κουβέντα και για τον κολλητό σου τον Αχματντινετζάντ. Αμα είναι να σε χάσουμε απο πελάτη…

  10. Άντε καλά, θα σου κάνω τη χάρη να ψωνίσω καμιά φορά ακόμη από το μαγαζί σου (το λειψό) επειδή σε συμπαθώ! Αλλά μην αργήσεις να κάνεις παραγγελία εκείνες τις φάντες … ξέρω που σου λέω, μια φάντα μπορεί να σε κάνει αγνώριστο!

    Καλά το να γράψεις για τον Αχμαντινετζάντ δε το θεωρώ και περίεργο αφού είναι προϊόν που σηκώνει το μαγαζί σου
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11381&subid=2&pubid=6760892
    ;)
    ;)

  11. Μπα, ετοιμάζομαι να πάω να κόψω ένα κυδώνι από την κυδωνιά που έχω στην αυλή! Πεθύμησα εκείνη τη στυφή γεύση του κυδωνιού.
    Κλειστά τα είχατε τόσο καιρό τα μάτια σας? Δε το πιστεύω, με πειράζετε!

    Ο Αχμαντιν μπορεί να βγει ξαδελφάκι του Στάλιν, ποιος ξέρει!? Αλλά και ποιος νοιάζεται!

    Έχει καλά κυδώνια στην Πολωνία; Να τα προτιμήσω;

  12. Προσέξτε, κ. Κ, καθώς γίνεστε φορέας της λαϊκής σοφίας μη σας γίνει συνήθεια και καταντήσετε σα τους δεξιούς απολίτικους μιας και αυτή εκφέρεται συνήθως, όπως μας έχετε πει, από δεξιούς και απολίτικους και μάλιστα να προσέχετε διπλά όταν γίνεστε φορέας αυτής, ατυχώς!(αυτοί που χρησιμοποιούν λαϊκές ρήσεις ατυχώς, άρον άρον να κολλήσουν ετικέτα στον άλλον, συνήθως πέφτουν στο καλάθι των διαβολέων).

    Συμπερασματικά, σε dt χάνετε και το χιούμορ σας και τη διαύγεια στη σκέψης σας… είναι εντυπωσιακό, μα τι συμβαίνει?

    Αλλά εμείς όσο ψωνίζουμε από το μαγαζί σας δε σας κρατάμε κακία. Ελάτε να σας κεράσω ένα γλυκό κουταλιού, κυδώνι. Από τα χεράκια μου! Στυφό είναι αλλιώς και είπα να σας το σερβίρω με άλλο τρόπο! Ελάτε..

  13. Πάντως τα ψώνια σε αυτό το μαγαζί γίνονται τζάμπα. Ομοίως και στα διπλανά.
    Εξού και κάθε παράπονο προς το μαγαζάτορα είναι εντελώς ανέξοδο -σκέτη φτήνια.

    Καλημερά σας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s