Οι διακοπές του Θ. Ηλιόπουλου

προβλέπονται να είναι ιδιαίτερα οικονομικές φέτος.

Συνελήφθη το Δεκέμβριο 2008 χωρίς συμμετοχή σε επεισόδια με τη μέθοδο σύλληψης «στο σωρό» και εκ των υστέρων κατασκευής του κατηγορητηρίου.

Οπως λένε βουλευτές του Σύριζα σε ερώτησή τους «σύμφωνα με δημοσιεύματα η προσωρινή του κράτηση στηρίζεται αποκλειστικά στις καταθέσεις 2 αστυνομικών, που ισχυρίζονται ότι τον αναγνώρισαν (καταθέσεις τυπικά επαναλαμβανόμενες σε τέτοιου είδους συλλήψεις στην διάρκεια επεισοδίων)».

Η πρακτική της Ελληνικής Αστυνομίας – στρέφομαι κατά όσων μου είναι εύκολο να συλλάβω, και όχι κατά αυτών που διαπράττουν αξιόποινες πράξεις – μάλλον στρέφει ολοένα και περισσότερο κόσμο σε πράξεις βίας. Το σκεπτικό: αφού κινδυνεύω να συλληφθώ ούτως ή άλλως, δεν πετάω και καμια πέτρα να το ευχαριστηθώ;

Βέβαια όσοι δουλεύετε ως μισθωτοί θα έχετε παρατηρήσει ότι ανάλογες πρακτικές ακολουθούν και εργοδότες, ιδίως εκεί που η εργασιακή σχέση δεν είναι επισφαλής: προσπαθώ να ξεζουμίσω τους πιο ευάλωτους και όχι τους λιγότερο παραγωγικούς (οι οποίοι δαγκώνουν αν τους πλησιάσεις). 

Η Ελευθεροτυπία σημειώνει: συνιστά πρόσθετο λόγο προφυλάκισης το γεγονός ότι ο κατηγορούμενος Θ. Ηλιόπουλος δηλώνει από την ημέρα της σύλληψής του σταθερά ότι είναι αθώος! «Επειδή η αντικοινωνική συμπεριφορά του τραυμάτισε τη δημοκρατία και έπληξε επί μακρόν την ασφάλεια των πολιτών. Επειδή ο κατηγορούμενος δεν έχει μετανοήσει ισχυριζόμενος ότι δήθεν ήταν περαστικός (…) θα πρέπει να εξακολουθήσει η προσωρινή του κράτηση για ένα εισέτι εξάμηνο».

Ευτυχώς με την προφυλάκιση αποσοβήθηκε ο κίνδυνος. Οπως μπορείτε να διαπιστώσετε και στο παρακάτω ντοκουμέντο, η δημοκρατία εξακολουθεί ακμαιότατη:

Advertisements

10 thoughts on “Οι διακοπές του Θ. Ηλιόπουλου

  1. Ως γνωστόν, η ελληνική κοινωνία και συνεκδοχικά η ελληνική ιστορία, εννοείται δε και η ελληνική δικαιοσύνη (πάντα στην υπηρεσία της κοινωνίας), αποφάνθηκαν αμετάκλητα όσον αφορά τα γεγονότα του Δεκεμβρίου. Στις ευρωεκλογές.

    (Γελάμε ή κλαίμε, εδώ;)

  2. Τροβατόρε, ευχαριστω. Αλέκα;

    Δυτη, γεια. Αν ακολουθήσουμε την ανάλυση του Κοντογιωργη, δεν απεφάνθη η κοινωνία, διότι το καθεστώς δεν είναι δημοκρατικό ούτε καν αντιπροσωπευτικό. Βέβαια, για να είμαστε ακριβείς, όπως το «πολιτικό» σύστημα δεν δικαιούται να ομιλεί εξ ονόματος της κοινωνίας, δεν δικαιούμαστε και εμείς να ομιλούμε εξ ονόματός της.

  3. Μεγάλη κουβέντα ανοίγουμε τώρα, Herr K.! Το ζήτημα είναι, ό,τι αποφαίνεται η κοινωνία είναι και σωστό; Σωστό με την έννοια: αυτό που ο καθένας μας προσωπικά μπορεί να θεωρήσει δίκαιο. Κατά τη γνώμη μου, ας πούμε, αυτό είναι το κύριο ελάττωμα του ΚΚΕ σήμερα, η λογική δηλαδή ότι τα (πραγματικά, κατά την άποψή του) συμφέροντα της πλειοψηφίας είναι δίκαια κλπ. Ωστόσο η δικαιοσύνη είναι το όπλο της μειοψηφίας!
    (τι ανοίξαμε τώρα, και ανταπάντηση θα μπορώ να δώσω από αύριο. Και θέτω επίσης το ερώτημα, τι σημαίνει σωστό, τι σημαίνει δίκαιο, και ποια η σχέση τους.)
    Αυτά είναι που λέμε, καλοκαιρινές κουβέντες, έτσι;

  4. Μα όχι, ασφαλώς η κοινωνία (η πλειοψηφία της) μπορεί να έχει δίκιο ή άδικο, να είναι ηθική ή εγκληματική κοκ. Το θέμα είναι ότι την άποψή της δεν θα την μάθουμε ποτέ υπό το παρόν καθεστώς της – ομολογουμένως αρκετά φιλελεύθερης, μην το ξεχνάμε – ολιγαρχίας.
    Ειναι μάλλον χειμωνιατικες κουβεντες που τυχαίνει να γίνονται καλοκαίρι!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s