Μην πείτε στη μάνα μου ότι είμαι δ…

Κ. ΖΟΥΡΑΡΙΣ: […] ήμουν τότε ακόμη Δικηγόρος ασκούμενος.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Δικηγόρος;
Κ. ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Ναι, εξ ου και λατρεύω, είμαι ο μόνος Έλλην ίσως που αγαπάει τόσο πολύ πραγματικά την χούντα διότι με διέγραψε από τα αρχεία του Δικηγορικού Συλλόγου και με έσωσε η χούντα πραγματικά εμένα.

[…] Σ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ: Κύριε Πρόεδρε θα κάνω κάτι, το οποίο κατά την ταπεινή μου άποψη έπρεπε να κάνετε εσείς, όταν ο κ. Ζουράρις έκανε μια αναφορά για το δικηγορικό σώμα. Και θα πω ότι δεν ξέρω, εάν πρέπει να είναι ο ίδιος ευγνώμων προς την χούντα που τον διέγραψε από τον Δικηγορικό Σύλλογο, ή το δικηγορικό σώμα ευγνώμων προς την χούντα που δεν έχει τον κ. Ζουράρι στις τάξεις του.
Κ. ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Το συναμφότερον κ. συνήγορε απόλυτο δίκιο έχετε. Απηλλάγητε και εσείς και εγώ.

[…] Δ. ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ: Μιλήσατε ότι σώθηκε και ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών σώθηκαν και οι δικηγόροι όταν σας διέγραψαν ως ασκούμενο αν κατάλαβα καλά. Θα σας υπενθυμίσω όμως αν υπάρχει κάποια τάξη, κάποιο στρώμα του ελληνικού λαού που αντιστάθηκε κατά πλειοψηφία κατά της χούντας ήταν οι δικηγόροι, για να μην πω και μόνον. Και να μην ξεχνάτε ότι στα Στρατοδικεία οι δικηγόροι έδωσαν το ενεργό και μεγάλο παρών, είτε ως δικηγόροι συνήγοροι.
[…] ΠΡΟΕΔΡΟΣ: […] Ερωτήσεις έχετε να κάνετε; Ο μάρτυρας ήρθε εδώ για να τον ρωτάμε , όχι για να του κάνουμε μάθημα. Αυτές είναι οι απόψεις του.
Κ. ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Κύριε συνήγορε την επικροτώ την άποψή σας, παρακαλώ. Την παρατήρηση την τελευταία του κ. συνηγόρου την αποδίδω απλώς στα ετοιμόρροπα ελληνικά του.

Πηγή: http://www.eksegersi.gr/katatheseis2/katatheseis11/zouraris.htm

Μπορείς να είσαι, ως χαρακτήρας, παράδειγμα προς αποφυγήν και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις να έχεις δίκιο; Είναι αυτονόητο ότι μπορείς: το ένα είναι άσχετο από το άλλο.

7 thoughts on “Μην πείτε στη μάνα μου ότι είμαι δ…

  1. Βεβαίως και μπορείς. Πάρτε παράδειγμα εμένα. Από τη μια είμαι η δυναμικότερη μπίζνεσγούμαν του πλανήτη κι από την άλλη έχω μια ιδιοσυγκρασία τόσο ευαίσθητη και εύθραυστη που είναι να απορεί κανείς πώς τα βγάζω πέρα σε αυτή τη ζούγκλα που ονομάζουμε κοινωνία.
    Αυτή η αντίφαση είναι που επικυρώνει τη σχετικότητα των πραγμάτων. Όλων των πραγμάτων.
    Μέχρι και των δικών μου!

  2. Και τι να πω στη μαμά σου? ε? Ότι είσαι ένας από αυτούς του πατριωτοκομμουνιστές ε? Ή να πω ότι κάνεις παρέα με την Θέκλα ε? Ή να πω απλα ότι ήσουν συμμαθητής του Άλκη. Οσο για την ερώτηξις: ως Ελλην είναι γνωστόν ότι έχεις πάντα δίκιο ανεξαρτήτου χαρακτήρος (Πόσο μάλλον εάν είσαι και Ζουράρ)

  3. Ανώνυμε, κανόνισε να σε περιλάβω και θα σου πω εγώ τι να λες! Η Θέκλα είναι εκλεκτή παρέα και επιλέγει μετά μεγίστου προσοχής της συναναστροφές της. Κι επίσης, αγαπά τους κομμουνιστές και κυρίως τον τον Αλέξη, που τώρα με την κρίση μέσης ηλικίας του Αλέκου πέσανε όλα τα βάρη πάνω του, το πουλάκι μου.
    Αλήθεια, πού χάθηκες εσύ βρε?

    Κύριε Κάπα μου ευχαριστώ για την αναγνώρισις. Πάντα το έλεγα πως εδώ μέσα βρίσκω το δίκιο μου και το δέοντα σεβασμό στο θεϊκό μου πρόσωπο!
    Νιώθω πάντα κόμφορταμπλ.

    Τσάου, πάω πρόβα τώρα.

Σχολιάστε

