Θέκλα: My name is Business. Show Business.

Λαμβάνω θέση στο βελούδινο καναπέ, απλώνω τις μπουτάρες και τα καφτάνια μου, χτενίζω το μουστάκι και ξεκινάω τις χάντρες του κομπολογιού μου. Μέχρι να το φέρω έναν γύρο να έχεις σκεφτεί τις ερωτήσεις, Κυρ Κάπα.

Δεν θα ξημερωθούμε εδώ μέσα, έχουμε και μια Σώου Μπίζνα να φροντίξουμε. (Γαβριήληηηη, τον προβολέα στο καλό μου το προφίλ!!! Ρίτα, τσάκω ένα κόκκινο κραγιόν, τέτοιες χειλάρες θέλουν το κατιτίς τους!)

 

Θέκλα, σ’ευχαριστώ για την προθυμία σου να συνεντευξιαστείς. Πολλοί αναγνώστες ρωτούν: «Μα ποια είναι αυτή η Θέκλα;» Πρώτη ερώτηση λοιπόν: Είσαι περσόνα του διαδικτύου ή άνθρωπος με σάρκα και οστά;

 

Παρακαλώ, κυρ Κάπα, και χαίρετε. Συμπαθώ το κοινό σου γιατί πάντα είναι ετοιμοπόλεμο και με πλούσια φαντασία.

Συνεντευξιάζομαι στο μαγαζί σου γιατί, όπως προανέφερα, άπαξ του μηνός βγαίνω σε κάποιο έντυπο ευρείας κυκλοφορίας, και σκέφτηκα τώρα να αρχίσω να διαδικτυώνομαι κιόλας.

Στην ερώτησις απαντώ με ένα στίχο του λατρεμένου μου Διονύση: «…είμαι αυτό που είμαι και που τραγουδώ για σε!…».

Ελπίζω να καλύπτεται το κοινό σου.

 

Στις παρεμβάσεις σου συχνά εκφράζεσαι θετικά έως πολύ θετικά για τον Α. Τσίπρα. Πρόκειται για μια πολιτική τοποθέτηση επειδή σε εμπνέει το καινούργιο που έχει κομίσει ο Συνασπισμός στην πολιτική ζωή ή είναι απλώς μια προτίμηση προσωπική;

 

Ο Αλέξης είναι πολύ ικανό (και νταβρατωμένο) αγόρι. Αγκρρρρρρ!…
Είναι ο πρόστυχος ο άντρας, ο άντρας ο σωστός που λέει και το Τσαλίκι.

Με εμπνέει το καινούριο που έχει κομίσει ο ίδιος στο Συνασπισμό, θα έλεγα. Κι ας είναι το δαχτυλάκι που πίσω του κρύβεται ο Αλέκος, δεν πειράζει. Θα τον ψηφίσω!

Επίσης, όλες μου οι τοποθετήσεις είναι πολιτικές, κυρ Κάπα, απλώς προτιμώ να εκφράζομαι με άλλους όρους από το σωρό. Η Θέκλα έχει το προσωπικό, αμίμητο στυλ της, κι όποιος έχει αντίρρηση ας βγει όξω να μου το πει.

 

Θέκλα, έχω καταλάβει ότι είσαι μια παραδοσιακή γυναίκα. Κάνω λάθος;

 

Είμαι μια γυναίκα με μουστάκι, κι αυτό τα λέει όλα.

Καλοπερνάω και στα σαλόνια και στα αλώνια, και στο τσίρκο ξέρω να βάζω τάξη άμα χρειαστεί.

Ας μην επεκταθώ στην τρομακτική μου σεξουαλικότητα, γιατί θα δακρύσει το παρεάκι σου και δεν αντέχω τα δράματα.

Αν όλα αυτά για σένα ζωγραφίζουν μια παραδοσιακή γυναίκα, τότε να σου στείλω τον ασώματο, να σου εξηγήσει καταλεπτώς.

 

Μια που ανέφερες το τσίρκο, θέλω να σε ρωτήσω αν τα γεγονότα του Δεκέμβρη είχαν επιπτώσεις στην επιχειρηματική σου δραστηριότητα.

 

Είμαι μια δραστήρια και έμπειρη μπίζνεσγούμαν, κυρ Κάπα εγώ. Παρόλο που το Δεκέμβρη που κάηκε ο τόπος, ο θίασος συνέχισε κανονικά τις παραστάσεις του στην πρωτεύουσα.

Η μόνη αλλαγή ήταν ένα καινούριο νούμερο που ανεβάσαμε, δικής μου εμπνεύσεως φυσικά, με τον τίτλο «Μετά τις βιτρίνες, σπάστε και τα ρεκόρ» και το αφιέρωσα στα παιδιά των λουλουδιών. Ξέρετε ποιανών λουλουδιών, φαντάζομαι. Τα περισσότερα ήταν σφηνωμένα σε κάποια κάννη.

 

Ποια από τις παραστάσεις σου θεωρείς πιο επιτυχημένη;

 

Πιστεύω πως η πιο επιτυχημένη πρόσφατη παράσταση ήταν αυτή που δώσαμε ανήμερα της παραπομπής του Αριστοτέλη Παυλίδη. Εγώ έπαιζα τη Λερναία Ύδρα. Ο ρόλος μου πήγαινε κουτί όχι μόνο χάρη στο εκρηκτικό ταλέντο και στην παθιασμένη απόδοσή μου, μα και χάρη στην επιβλητική παρουσία μου επί σκηνής. Ήμουν ταυτοχρόνως η διαφθορά, το ρουσφέτι, η σοβαροφανής γελοιότητα της παραπομπής ως πρακτικής, καταλαβαίνετε. Ένα ρόλο μου κόβανε, δύο τρισχειρότεροι φύτρωναν στη θέση του, κ.ο.κ. Έλαμψα, έλαμψα!

Σκηνικά και κοστούμια είχε κάνει ο αγαπημένος μου Σάκης Γαβραλάς, η  μουσική επένδυση ήταν τα τρία τελευταία εθνικά μας άσματα από την Γιουροβίζιον σε ριπλέι και οι κομπάρσοι μου φορούσαν μάσκες που θύμιζαν γνωστές προσωπικότητες του βουλευτικού και υπουργικού βίου.

Χάσατε που δεν ήρθατε, χάσατε…

 

Μπερδεύτηκα λίγο, Θέκλα. Πρέπει πάντως να ήταν επιτυχημένη παράσταση. Μερικοί κακόβουλοι βέβαια ισχυρίζονται ότι δεν σε τρέφει μόνον η αγάπη του κοινού αλλά και κάποια κρατικά κονδύλια. Τι απαντάς σε αυτές τις συκοφαντίες;

 

Αχ, τι μου θύμισες… Ως γνωστόν, με τη μακαρίτισσα τη Μελίνα ήμασταν αδελφικές φίλες. Ξέρεις τι τρομερές στιγμές είχαμε ζήσει; Κορυφαίες! Εκτοτε διατηρώ τα προνόμια που άλλοτε αναγνωρίζονταν σε καλλιτέχνες του μεγέθους μου – μην κοιτάς σήμερα που οι αξίες χάνονται – και χρησιμοποιώ τις ελάχιστες ποιοτικές μου διασυνδέσεις προς όφελος της τέχνης και του πολιτισμού. Εννοείται πως ουδέποτε τέθηκε θέμα κονδυλίων. Τη στήριξη αυτών των ευγενών πνευμάτων ανέκαθεν την αντιμετώπιζα ως δώρο αναγνώρισης στο εξαιρετικό μου ταλέντο. Οι συκοφάντες να φάνε τα πόδια τους. Δεν με αφορούν. 

 

Ας αφήσουμε το θέαμα όμως κι ας επιστρέψουμε στο μικρόκοσμό μας. Αρχισες να εμφανίζεσαι σε ποστ με θρησκευτικά ζητήματα. Ηταν τυχαίο;

 

Τίποτα δεν είναι τυχαίο για τη Θεά Θέκλα! Απορώ πώς τολμάς.

 

Μήπως θα ήθελες να επεκταθείς περισσότερο; Ρωτάω γιατί έχω διακρίνει στα σχόλιά σου λατρεία για την ελληνικότητα και τις παραδόσεις της ορθοδοξίας; Οι πλέον δύσπιστοι θα έλεγαν ότι δεν εκφράζει μια βαθύτερη ανάγκη, απλώς ταιρειάζει με το επαγγελματικό σου προφίλ.

 

Καταρχάς να προσέξεις την ορθογραφία σου γιατί είμαι σίγουρη πως το μαυροχάλι καραδοκεί.

Κατά δεύτερον, όλα έχουν να κάνουν με το επαγγελματικό μου προφίλ, καθότι τυγχάνω ιδιαιτέρως ευσυνείδητη θιασάρχισσα και γεννημένη καλλιτέχνις.

Κατά τρίτον, τις βαθύτερες ανάγκες μου (μιλάμε για πολύ βαθιές ανάγκες) δεν τις έχεις γνωρίσει ακόμα, αν μου υποσχεθείς όμως πως θα είσαι υπάκουο παιδί, όλο και κάτι μπορεί να σου δείξω -μετά τον Τροβατόρε, φυσικά.

Κατά τέταρτον, η ελληνικότητα και οι παραδόσεις της ορθοδοξίας αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο της παιδείας μου και γούστο και καπέλο μου να τις λατρεύω και να μην κωλώνω να βγω να το φωνάξω, να το πω, πως είμαι αμαρτωλή μα τις αγαπώ!…

 

Παρόλη την εκτίμησή μου δεν νομίζω ότι μπορώ να σου υποσχεθώ υπακοή, Θέκλα. Μια που αναφέρθηκες όμως σε συχνούς σχολιαστές του μπλογκ, θα ήθελες να μας πεις ποιους άλλους ξεχώρισες;

 

Χμ! Μου αρέσουν οι ατίθασοι χαρακτήρες, ξυπνάνε μέσα μου το ζώο. Έλα στο καμαρίνι μου κανένα απόγευμα, και βγαίνοντας θα έχεις καταλάβει τι σημαίνει Η ζωή Μετά. Όσο για τους αναγνώστες σου, οι περισσότεροι είναι συμπαθέστατα αγόρια και μου αρέσει να συζητώ μαζί τους. Να, ο Γιάννης, ο Αντώνης (και ο Κακαράς και ο σκέτος), ο Μάνος, ο Τροβατόρες, το Μαύρο χάλι, ο Τρέμπλες είναι πολύ του γούστου μου. Με τις κοπέλες δεν θα ασχοληθώ καν, δεν έχω χρόνο, σόρι.

 

Ευχαριστώ. Είναι τοις πάσι γνωστό ότι ο χρόνος σου είναι πολύτιμος. Το λόγο θα έχουν σε λίγο όσοι επισκέπτες επιθυμούν να σού θέσουν ερωτήσεις. Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να σε είχα ρωτήσει;

 

Παρακαλώ, και εις άλλα με υγεία. Ελπίζω η φωτογραφία του άρθρου να αναδεικνύει τις πλούσιες χάρες μου -διάλεξε μία από τις τελευταίες μου, αυτές με το διχτυωτό καλσόν και τα καινούρια κόκκινα δαντελέ εσώρουχα. Επίσης, δούλεψε λίγο το μουστάκι στο Φωτοσόπ αν μπορείς γιατί μου βγήκε κάπως ξεθωριασμένο και δεν κάνει ωραία αντίθεση με το υπέροχο πλατινέ μαλλί μου.

Ξέχασες να με ρωτήσεις τι άρωμα φοράω και ποια είναι τα μελλοντικά μου σχέδια, αλλά δεν πειράζει, κάποιος θα βρεθεί να το κάνει και τότε θα προβώ σε τρομερές αποκαλύψεις! Α! Να μην ξεχάσω. Είστε όλοι καλεσμένοι στη θερινή παράσταση που θα δώσει ο θίασος στο γνωστό νησί, με τίτλο «Φάτε πιέτε μωρ’ αδέρφια» Μάνο, σκάρωσέ μου περικαλώ αν μπορείς ένα ποίημα από εκείνα τα ωραία τα ρομαντικά που γράφεις, για την καινούρια παράσταση. Λεπτομέρειες θα σας στείλω με το πουλί του Αρκά.

Γεια σας τώρα, πάω πρόβα. Θα τα ξαναπούμε! Τσάου

 

Θέκλα, σε ευχαριστώ για αυτήν τη συνέντευξη.

71 thoughts on “Θέκλα: My name is Business. Show Business.

  1. Θέλω να πω για τη φιλενάδα μου τη Θέκλα ότι είναι άνθρωπος με αρχές (γιατί άλλωστε παρόλο που είμαστε αδελφικές φιλενάδες και ήθελε να με αναφέρει στη προτελευταία απάντηση που έδωσε, δεν μπόρεσε να πάει ενάντια στο «μόνο αγόρια»… αχ πόσο σε καταλαβαίνω Θέκλα μου!) και ότι πολύ την αγαπώ. Τέτοια και καλύτερη προβολή της αξίζει.

    (αλήθεια, ποιο κραγιόν σου έφερε το Ριτάκι; καλά θα μου τα πεις το βράδυ στη… δουλειά)

  2. Αγαπημένη μου Τραβηχτή γεια σου. Πολύ χαίρομαι που μου κάνεις ποδαρικό στην πρώτη μου δημόσια εμφάνιση επί της οθόνεως. Γούρι, γούρι, θα σπάσουμε κάθε ρεκόρ αναγνωσιμότητας! Έτσι πρέπει, εμείς οι άνθρωποι του θεάματος να παραμένουμε εκεί, ενωμένοι δυνατοί!
    Θα στα πω όλα με λεπτομέρειες, εξυπακούεται! Επίσης, τσέκαρε το καινούριο Βογκ, είμαι εξώφυλλο με τίτλο «Θέκλα, ο νέος ατσάλινος θεσμός της σώουμπίζ»!

  3. Τρισμέγιστη Θέκλα,
    ευχαριστούμε για την τιμή που μας περιποιήστε και τον χρόνο που αφιερώσατε!

    Αν επιτρέπετε, δυο ερωτήσεις:
    -Τι άρωμα φοράτε;
    -Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

    Και, με την άδειά σας, επιτρέψτε μου παρακαλώ να εκφράσω τον θαυμασμό και την απεριόριστη εκτίμηση που τρέφω για το πρόσωπό σας (και το σώμα σας, και το μουστάκι σας, βεβαίως βεβαίως!).

    Με όλο το θάρρος, μήπως θα μπορούσατε να μας παραχωρήσετε μια-δυο συμβουλές, μπας και μπορέσουμε κι εμείς ποτέ να απολαύσουμε έστω και ένα 3% της δικής επιτυχίας, σε αυτή τη ζωή;

    Τα ταπεινά μου σέβη, μαντάμ!

  4. Γεια σας Κρότκαϊα.
    Ευχαριστώ για τα ευγενή σας λόγια και για την απερίφραστη έκφραση του μεγάλου θαυμασμού σας στο πρόσωπο, στο μουστάκι και στο σώμα μου. Τον αξίζω, εννοείται, και ορθώς τον εκδηλώσατε.

    Καταρχάς, να προσέξετε κι εσείς την ορθογραφία σας, γιατί είμαι σίγουρη πως το Μαύρο χάλι καραδοκεί.

    Κατά δεύτερον, φορώ τρεις σταγόνες Σανέλ Νο 5, όπως όλες οι μοιραίες γυναίκες του καλλιτεχνικού στερεώματος. Εγώ είμαι ακόμα μοιραιότερη.

    Κατά τρίτον, τα μελλοντικά μου σχέδια είναι να επεκταθώ ΚΑΙ στην τηλεόραση. Αυτό είναι ένα νέο που το ανακοινώνω σε σας, εδώ στο βλογ του Κυρ Κάπα, σε παγκόσμια πρώτη! Καταλαβαίνετε τι μεγάλη τιμή είναι αυτή, υποθέτω.

    Κατά τέταρτον, τι να το κάνετε το τοσοδούλι 3%, μικρή μου?
    Μέχρι και το ΛΑΟΣ έφτασε το 4%, ο ΣΥΝ 5% και το ΚΚΕ 8%!…
    Εσείς που είστε θαμώνας δικαιούστε κάτι πάρα πάνω από μένα: θα σας διαθέσω συμβουλές 9%. Νιώθω γενναιόδωρη σήμερα κι επίσης, το μέγεθος μετράει!
    Ευχαριστημένη;

  5. Αγαπητέ,
    όπως πάντα, άψογος!!
    Αφιερώσατε!
    Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι είναι το καλύτερο post που έχω διαβάσει από τα χεράκια σας, ως ώρας…
    Και εις άλλα με υγεία!
    Σας ασπάζομαι διακριτικώς, για να μην λένε τώρα…

  6. Madame Θέκλα, εκφράζω εκτός από τον θαυμασμό, και την ευγνωμοσύνη μου για την γενναιοδωρία σας! Ευχαριστώ και υποκλίνομαι!
    Αναμένουμε, μετά την τηλεόραση και καμιά τουρνέ στα εξωτερικά!

    ***

    Χερρ Κάππα, όπως βλέπετε, το κοινό δεν ενδιαφέρεται και ιδιαίτερα (για να το θέσω κομψά) για τις πολιτικές σας αναλύσεις.
    Ενώ, μόλις είδε Θέκλα, τσουπ! Αμέσως έσπευσε να επιδοκιμάσει! Μήπως να το γυρίζατε στα καλλιτεχνικά;

  7. Ανηδονία, τέτοια γεγονότα είναι δυστυχώς μοναδικά.
    La table du pain – Lux. ’98. Ευχαριστώ, αλλά η μοναδική μου συνεισφορά ήταν οι ερωτήσεις που βοήθησαν να αναδειχθεί η πολυσχιδής προσωπικόητά της.
    Κρότκαγια, κοίτα να δεις αν έρχομαι.
    Θεώρημα, ναι, ήταν μια εμπειρία.

  8. Ανηδονία, μαζέψου! Μετά από μένα, όποιος και να σκάσει μύτη στο μαγαζί, πρώτο όνομα δεν πρόκειται να είναι!… Το ζήτημα είναι να κάνει θεαματικό όπενινγκ ένα μεγάλο όνομα! Και αυτό συνέβη! Μία είναι η σταρ. Εγώ! Μετά από μένα το τίποτα, που λέει και ο Σάκης.

    Table du pain 1940, σε ευχαριστώ πολύ, πέρνα για αυτόγραφο όποτε ευκαιρήσεις.
    Κι επειδή σε συμπάθησα, θα βάλω τη Λουκρητία να σου κάνει κι ένα μασαζάκι μπόνους να χαλαρώσεις και να φχαριστηθείς παράστασις.

    Κρότκαϊα, είσαι γλυκό κορίτσι. Θα σου δώσω συμβουλές επιτυχίας και καλλωπισμού, θα σου αποκαλύψω κάποια από τα μυστικά της φήμης μου, κι αν είσαι καλή μαθήτρια μπορεί κάποια μέρα να μου μοιάσεις. Μέσα κι έξω.

    Κυρ Κάπα, το Θεώρημα το κόβω κάπως αναψοκοκκινιζμένο. Να το προσέξετε.

  9. Απαντώ στο μαγαζί μου.
    Όποιος μαντέψει ποιοί είναι οι άλλοι δυό (και οι δυό) κερδίζει ένα (και μόνο) κέρασμα στης Αλέκας αμέσως μετά τας Ευρωεκλογάς.

    Άκου Αν-ηδόνια! Άκου τραβηχτή! Πού Βαδίζουμε Κύριοι!!

  10. Εσύ ειδικά, στο γκρεμό!
    Μετά από αυτό το σχόλιο, νιώθω πολύ εκνευρισμένη, ταραγμένη, συγχισμένη, πληγωμένη και όλα τα σχετικά! Θα κάνω ρυτίδες εξαιτίας σου, Τροβατόρε, και θα την πληρώσει ο Χλέμπουρας, το βλέπω!
    Τι σου κάνανε καλέ οι φιλενάδες μου και αγανακτείς;…

    Κορίτσια, απάνω του! Δείχτε του το Δρόμο να βαδίσει!

  11. Θέκλα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εκτός από ποίημα θα σου γράψω και τραγούδι – άσμα εμβατήριο και κλάψας σιωπητήριο. Να μουρλαθούν και να λυθούν όλοι αυτοί που σε φθονούν.

  12. Θέκλα μου για τις δικές σου μελλοντικές εμφανίσεις μιλούσα, μην αγανακτείς. Εμένα δεν με αφορά η δημοσιότητα.

    Κύριε trovatore δεν σας γνωρίζω, αλλά και να σας γνώριζα, πάλι δεν θα καταλάβαινα πιο ακριβώς είναι το πρόβλημά σας. ΄Αλλά για το φιλαράκι σας το Αλεκάκι μιλήσατε, οπότε μια κάποια έλλειψη ανεκτικότητας την περίμενα από σας…

  13. Καλέ ίσα κι όμοια είμαστε όλες, κύριε Τροβατόρε μου; Εγώ πάντως έκανα το τεστάκι στο http://www.euprofiler.eu/ και δεν μπόρεσα να ταυτιστώ με καμιά τους. Αν δε με πιστεύετε, να σας δείξω τα γραφήματα, καλέ!

  14. Μάνο,
    Αχ, από την αρχή το κατάλαβα πως είσαι ντόμπρο παλικάρι εσύ. Γι’ αυτό και πέρασα κανα δυο φορές από τα μέρη σου να χαιρετίσω τα παιδιά και να πω μια καλημέρα. Η Θέκλα είναι ακριβοθώρητη, δε συχνάζει σε πολλά μαγαζιά. Το δικό σου είναι καλλιτεχνικό, κατάθεση ψυχής, κι ένιωσα σα στο σπίτι μου.
    Πρώτο όνομα θα σε βάλω στη μαρκίζα.
    Μετά από μένα, φυσικά.
    Να σκάσουν οι οχτροί μας! Ναι! Ναι μάνο μου!

    Τροβατόρε, δεν σε εννοώ -Η ταραχή θα φταίει…

    Ανηδονία, μην ακούς καλή μου, τίποτα ανταγωνιστές απ’ του Κυριάκου θα τον βάλανε να μας διαβάλλει! Άμα μου πάθεις τίποτα θα τον λυσσάξω τον άτιμο… Ηρέμησε κοριτσάκι μου…

    Τραβηχτή, στο ύψος σου! Στο επόμενο νούμερο θα τον βάλουμε να κάνει το σάλτο μορτάλε αν συνεχίσει να μας αμφισβητεί. Ε, δε θα βγάλουμε και πανάδες για έναν άντρα κορίτσια! Ποτέ των ποτών! Δεν πα να’ναι κι ο Μπραντ Πητ, δηλαδή!

  15. Χμ! Τροβατόρε, πήγα από το μαγαζί σου και τσέκαρα. Έχε χάρη που με πήρες με το ευνοϊκό προφίλ, και με έριξες πάλι, άτιμο…
    Αχ, πόσο επιρρεπής είμαι πια στο μυστήριο. Πόσο ευαίσθητη και ρομαντική!
    Αυτός, Αυτή και τα Μυστήρια γινήκαμε εδώ μέσα μου φαίνεται τελικώς.
    Πάω να φέρω τη βεντάλια, ζεστάθηκα.

    Το τεστ το έκανες?

  16. Θέκλα μου
    Οί άλλοι δύο ποιοί είναι αυτό είναι το ερώτημα!
    Και όχι ποιά είναι η τραβηχτή και η ανηδόνια (μάνο).

    Κυρία Ανηδόνια , συγνώμη , δεν αναφέρωμαι σε εσάς απλώς μου έκανε εντύπωση το όνομά σας ανοιξιάτικα.

  17. 私はTheklaを崇拝する!おやすみなさいのセクシーで、美しいギリシャの人々! 私はあなたのとても嫉妬深い! 私の名前はKikini-ki-kiであり、私は横浜村、日本から来る。 私はの興味とあなたのテキストを読み、すべての共産主義者、女王を引張ることを理解した。 私は従って衝撃を与えられてあった! 私の国では、あなたのような人々は刑務所のすべている。 幸いにも! しかし私は判断しない。 その一方で、私は、日本で、私達が言うので結婚するとギリシャの人が見つけたいと思う: 「ギリシャの人よい面接者悪いディッシュウォッシャー」でありではない。
    Kikini-ki-kiからの多くの多くの接吻!
    私はの私の友人愛する!

    Επαγγελματικό υπότιτλοι από http://www.worldlingo.com:

    Λατρεύω Thekla! Ολοκληρώνεται όντας προκλητικός, οι όμορφοι ελληνικοί άνθρωποι! εσείς ζηλότυπο πολύ! Το όνομά μου είναι Kikini-ki-ki, προέρχομαι από το χωριό Yokohama και την Ιαπωνία. Εγώ το ενδιαφέρον του διάβασε το κείμενό σας, κατάλαβε το γεγονός ότι όλοι οι άνθρωποι κομμουνισμού και η βασίλισσα τραβιούνται. Όσον αφορά σε με επομένως ο αντίκτυπος δόθηκε! Στη χώρα μου, όπως για τους ανθρώπους όπως σας η φυλακή εξ ολοκλήρου αυτό είναι. Ακόμα και ευτυχώς! Αλλά δεν κρίνω. Αφ’ ενός, επειδή όπως για με, στην Ιαπωνία, λέμε, όταν παντρεύεστε, σκέφτεστε ότι το ελληνικό πρόσωπο θα επιθυμούσε να βρεί: «Το ελληνικό πρόσωπο το καλό κακό πλυντήριο πιάτων προσώπων συνέντευξης» είναι και δεν είναι.
    Πολλά πολλά φιλιά από Kikini-ki-ki!
    Αγαπώ το φίλο μου!

  18. Γειά σας,
    ετοιμαζόμουν χτες να γράψω ότι η Θέκλα είναι η Θεά και ο Χερρ Κ. ο προφήτης της, μετά όμως πάτησα το σύνδεσμο με το προφάιλερ και τα αποτελέσματα με άφησαν άναυδη. Όθεν θα συμφωνήσω απλώς με την προλαλήσασα Κικινι-κι-κι.Λατρεύουμε τη Θέκλα!

  19. Χρυσά μου καλημέρα σας!
    Με ξυπνήσατε με κελαϊδίζματα πουλιών, έτσι όπως μου αξίζει δηλαδή!

    Κυρ Κάπα, μια χαρά η μέρα, δεν κατάλαβα!!!

    Τροβατόρε, δίνε ιδέες. Ποιους υποψιάζεσαι, ντετεκτιβάρα μου?

    Γιαπωνέζα, ευχαριστώ για την θερμότατη εκδήλωση διασυνοριακής αγάπης. Αν το καλοσκεφτείς, η Ελλάδα και η Γιαπωνία είναι χώρες ανάδελφες, έχουν βγάλει τους υπεροχότερους καλλιτέχναι και διαθέτουν πρακτικές όπως το σούβλισμα και το χαρακίρι! Τι άλλο να ζητήσει κανείς? Θα σας στείλω αυτόγραφο στα Ιαπωνικά και μια καλλιτεχνική φωτογραφία που μου τράβηξε ο θαυμαστής μου ο Αράκι.

    coerdia είσαι υπέροχο κορίτσι και σε εκτιμώ πολύ, να το ξέρεις. Πρώτη θέση θα σε βάλω στο θερινό θέαμα που θα παρουσιάσω στον κινηματογράφο Ορφέα. Θα σου στείλω κι ένα γαρίφαλλο, το οποίο προηγουμένως θα έχω κοτσάρει ναζιάρικα στο αυτί. Φέρνει γούρι, να το προσέξεις!

    Σας αγαπώ.

  20. Η καρδιά μου πονεί γιά σας
    κι ένας χτύπος γλυκός χτυπάει
    και μου λέει μυστικά
    τικιτάκ τικιτάκ
    τικιτάκ πώς σας αγαπάει

    Μήπως μπορεί η Θέκλα να απαντήσει στο ερωτηματολόγιο του Προυστ;

    Μία θαυμάστρια

  21. Kikini-ki-ki,
    πολλούς χαιρετισμούς στη μακρινη Απονία. Τι εννοείς «Πολλά πολλά φιλιά»;

    Κέρδια, και σένα το τεστ εκλογών σε έβγαλε «ΔΗΑΝΑ»;

  22. Νομίζω πως η Θέκλα δεν θα απογοήτευε ποτέ θαυμαστές της Κύριε Κάππα. Και περίμενε πολύ καιρό ένα εντυπωσιακό come back.

  23. Μαρία μου καλώστηνε την πέρδικα που περπατεί λεβέντικα,
    και γράφει ωραία ποιήματα στου Κάλβου τα ωραία βήματα.

    Βεβαίως και θα σου κάνω το χατίρι. Η Θέκλα δεν απογοητεύει ποτέ το πιστό κοινό της.
    Από τις 357397547694673 ερωτήσεις του ερωτηματολογίου, μήπως θα ήθελες να μου πεις σε ποιες θα προτιμούσες να απαντήξω?
    Αν ξεκινήσω τώρα από το Α ως το Ω, ο κυρ Κάπα θα το κλείσει για καμιά βδομάδα το μπλογκ…
    Θέλεις να το πάμε ρωτάς-απαντάω, για να υπάρχει κι ένα κάποιο σασπένς;

  24. Θέκλα, ήρθε η ώρα να σου κάνουν και καμιά δύσκολη ερώτηση, γιατί πολύ σε χαϊδεύουν εδώ πέρα. Εγώ, επειδή είμαι παρεξηγημένος που δεν με ανέφερες στους σχολιαστές του κ. Κ. -παρόλο που κατά την αντικειμενική μου άποψη είμαι πιο όμορφος από τους άλλους- είμαι διατεθειμένος να σε στριμώξω.

    Λοιπόν:

    1. Αληθεύουν οι φήμες ότι έχεις ερωτευτεί έναν ομορφονιό που θέλει να σε βάλει να ξυρίσεις το μουστάκι;

    2. Λες να βρέξει; (Εδώ σε θέλω)

  25. Στέλιο γεια σου και χαρά στην ομορφιά σου.

    Με το συμπάθειο που δεν σε ανέφερα στους φίλους του κυρ Κάπα, μα έχεις χρόνια να φανείς, χρόνια να μας μιλήσεις, χρόνια μια λέξη να μας ειπείς, και να μας χαιρετήσεις.
    Νόμισα πως κάτι έπαθες.
    Ανησυχούσα πολύ μα δίστασα να ρωτήσω περισσότερα γιατί εκτός από πολύ ευαίσθητη και ταλαντούχα η Θέκλα είναι και τέρας διακριτικότητος.

    Στο θέμα μας τώρα.

    1. Η Θέκλα δεν θα έκοβε το μουστάκι ούτε για τον ίδιο τον Αλέξη! Αν με αγαπά, το λυγερόκορμο παλικάρι θα πρέπει να αποδεχτεί το γεγονός πως την ομορφιά και το ανυπέρβλητο στύλ μου δεν θα μπορέσω να τα δαμάσω για χάρη του (όλα αυτά, όπως κατάλαβες, κρύβονται στη σκερτσόζα μπούκλα κάτω από τη μύτη μου)!
    Και Θέκλα χωρίς μουστάκι είναι κοτόπουλο δίχως πέτσα. Τρώγεται? Δεν τρώγεται! Αηδία. Το σωστό σωστό!

    2. Άκουσέ με. Επειδή η Θέκλα μπαρούφες δεν πετάει, τσάκω ένα δελτίο, για να μη λες πως κάνω ερασιτεχικά τα πράγματα:

    http://www.metoffice.gov.uk/weather/europe/europe_forecast.html

    Ελπίζω να σε ικανοποίησα.
    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
    η Θεά.

  26. @ Θεά
    Αυτή η ιστορία με το λυγερόκορμο παλικάρι τον Αλέξη που θέλει να ξυρίσεις το μουστάκι εμένα μου βρομάει, αλλά θα το ψάξω. Έμπλεξες τώρα! (χιρ χιρ χιρ).
    Venceremos!

    κ.Κ., σε καταγγέλλω! Το προηγούμενο σχόλιό μου το έριξες στο σπαμ!

  27. Στέλιο μου να το ψάξεις, δέχομαι τη βοήθειά σου. Αν και, όπως σου εξήγησα, ο άντρας που θα βάλει τη Θέκλα να ξυρίσει το μουστάκι δεν γεννήθηκε ακόμα (κι ο Αλέξης παραείναι τζόβενο για να χάσω την αίγλη μου για πάρτη του, παρόλο το αίθημα που τρέφω γι’ αυτόν).

  28. 1. Ποιος είναι ο ορισμός σας για την τέλεια ευτυχία;
    2. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
    3. Ποιο άτομο εν ζωή θαυμάζετε περισσότερο;
    4. Ποια είναι η πιο υπερβολική εκκεντρικότητά σας;
    5. Ποια είναι η τωρινή σας διάθεση;
    6. Ποια θεωρείτε ως την πιο υπερτιμημένη αρετή;
    7. Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέμματα;
    8. Τι σας ενοχλεί στην εμφάνισή σας;
    9. Ποιο εν ζωή πρόσωπο περιφρονείτε περισσότερο;
    10. Ποιο προτέρημα εκτιμάτε περισσότερο σε έναν άντρα;
    11. Ποιο προτέρημα εκτιμάτε περισσότερο σε μία γυναίκα;
    12. Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε κατά κόρον;
    13. Τι ή ποιος είναι η μεγαλύτερη αγάπη της ζωής σας;
    14. Πότε και που ήσασταν περισσότερο ευτυχισμένη;
    15. Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε;
    16. Εάν αλλάζατε κάτι επάνω σας τι θα ήταν;
    17. Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερό σας επίτευγμα;
    18. Που θα προτιμούσατε να ζείτε;
    19. Ποιο είναι το πολυτιμότερο απόκτημά σας;
    20. Ποιο θεωρείτε τον χαμηλότερο βαθμό μιζέριας;
    21. Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση;
    22. Τι σας χαρακτηρίζει περισσότερο;
    23. Τι εκτιμάτε περισσότερο στους φίλους σας
    24. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
    25. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας μυθιστορηματικός ήρωας;
    26. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο
    27. Ποιοι είναι οι ήρωές σας στην αληθινή ζωή;
    28. Ποιο είναι το αγαπημένο σας όνομα;
    29. Τι αντιπαθείτε περισσότερο;
    30. Για πιο πράγμα που δεν έχετε κάνει έχετε μετανιώσει;
    31. Πώς θα θέλατε να πεθάνετε;
    32. Ποια είναι η αγαπημένη σας φράση;

  29. Μαρία μου σε ευχαριστώ.
    Ξεκινώ την συγγραφή της Πάπυρος Λαρούς εντός ολίγου.
    Όπως καταλαβαίνεις, θα μου πάρει λίγο χρόνο η δακτυλογράφησις, άρα να περιμένεις ολοκληρωμένο κείμενο κατά το απογιοματάκι.
    Το τιτάνειο έργο μου θα το ονομάσω: Απαντώντας στον Προυστ και στη Μαρία, Πάπυρος Λαρούς 2009.

  30. 1. Η Λάκτα και η ΙΟΝ με έκαναν επίτιμη πελάτισσα και αρχιδοκιμάστρια των προϊόντων τους.
    2. Μήπως κλείσει η Λάκτα και η ΙΟΝ.
    3. Τον Λεωνίδα. Όχι τον αρχαίο, αυτόν με τα σοκολατάκια.
    4. Δεν έχω τέτοιες. Είμαι απλώς η λαμπερότερη παρουσία του καλλιτεχνικού χώρου.
    5. Νιώθω μια λιγούρα…
    6. Την εγκράτεια.
    7. Όταν με ρωτάνε πόσα κιλά είμαι. Λέω περισσότερα, για να μη ζηλεύουν.
    8. Απολύτως τίποτα!
    9. Την Κέιτ Μος. Απολειφάδι και αταλάντου.
    10. Τον ρομαντισμό του και τη φορολογική του δήλωση.
    11. Το μουστάκι της.
    12. Πάω πρόβα.
    13. Ο Αλέξης.
    14. Στο χειροκρότημα.
    15. Μα τα έχω όλα!
    16. Από ξανθιά ίσως γινόμουν κοκκινομάλλα, αλλά μόνο για λίγο.
    17. Τη Σώου Μπίζνα μου.
    18. Είμαι ερημοσπίτισσα και κοσμοπολίτισσα.
    19. Ένα μοντελάκι D&G που αναδεικνύει έξοχα τις θεϊκές καμπύλες μου.
    20. Αυτόν του Χλέμπουρα με το ντέφι.
    21. Ο καθρέπτης μου.
    22. Η ομορφιά και η χάρη μου. Και, φυσικά, το ανεξάντλητο ταλέντο μου.
    23. Την αφοσίωση και την υπακοή τους.
    24. Ο Αρκάς και ο Νίτσε.
    25. Ο Γκοντώ. Μου κάνει τη χάρη να παραμένει απών.
    26. Με τον Μαρξ. Λόγω μουστακίου/γενειάδας. Idem για τον Φρόυντ.
    27. Η Θέκλα.
    28. Θέκλα. Αλέξης.
    29. Τους κακεντρεχείς ζηλόφθονους που τολμούν να με αποκαλούν χοντρή.
    30. Που δεν έκαψα τον Γαβριήλη όταν μου έκοψε το μουστάκι στην αφίσσα.
    31. Στην αγκαλιά του Αλέξη, από ευτυχία.
    32. «Η καλύτερη διαφήμιση είναι το γυμνό μου κορμί!».

    (χμ, εύκολο ήταν τελικά -αμέσως το ολοκλήρωσα. Μα τι γυναίκα!)

  31. Μπράβο Θέκλα! Έτοιμη για το εξώφυλλο του Vanity Fair. Ποια Μος; Αυτό ΤΟ χάλι, Αυτό με τον Αλέξη να το ψάξεις λίγο όμως ε;

  32. Έρχομαι να κάνω μια επίσκεψις στον παλιό συμμαθητή μετά από πολύ καιρό και τι να δω! Συνέντευξη με τη γυναίκα όνειρο. Προσκυνώ!

    A. Pitt Steas

  33. Βρε καλώστον Τρέμπλε! Τι κάνεις βρε ψυχή; Γιατί χάθηκες; Ούτε σε μία από τις καινούριες παραστάσεις μας δεν σε είδα. Γιατί, παλιόπαιδο; Θες να βάλω τη Ρίτα να τυλιχτεί κασκόλ γύρω από το λαιμό σου;…

    Μαρία, τον αγαπώ, τι να κάνω; Μια ευαίσθητη παιδούλα παραμένω κατά βάθος, παρόλη την εμφάνιση αποφασιστικής και δυναμικής γυναικάρας…

  34. Ρίτα κασκόλ γύρω από το λαιμό μου? Χμερ Κ Δεν το πιστεύω.Και Ρίτα και Burberry.Πίσω από την εικόνα της έχω σκάψει λαγούμι.Αχ νά χε λίγο από το γένι σου (με την καλή έννοια) Σαν θηλυκό τρότσκι σε φαντάζομαι ένα πράγμα.Μια σαντι μπλαντι σαντι μαζί σου/της και τίποτε αλλο στη ζωή

  35. Τροβατόρε, τώρα μιλάς σωστά. Γι’ αυτό και η Θέκλα θα σε ανταμείψει!!!
    Ετοιμάσου για μεγάλο σώου!!!

    Τέρρυ, είσαι χρυσό παιδί, μόνο με Μπούρμπερι θα άφηνα τη Ρίτα να σε πλησιάσει. Θες χορό με τη Θεά? Θα τον έχεις!!!
    Όχι Τρότσκυ, προτιμώ Τσόμσκυ. Είμαι του πχοιτικού εγώ.

    Μαρία, θα μεσολαβήσω να του πάρει μια συνέντευξη ο κυρ Κάπας. Νέεοι δρόμοι ανοίγονται μπροστά του, ω, ναι!!!

  36. Μαρία και Κρότκαϊα,

    μη μου ανησυχείτε, θα σας δώσω τον προσωπικό μου αριθμό τηλεφώνου να μου πάρετε κι εσείς μια συνεντευξούλα! Έχω τόσα πολλά να πω, άλλωστε, που αυτή εδώ θα μπορούσε να θεωρηθεί απλώς μια μικρή εισαγωγή στα άπαντα μιας σταρ!

    Α, τώρα που το θυμήθηκα:

    Αυτό το Μαύρο χάλι, απορώ, δεν ντρέπεται?
    Ούτε ΜΙΑ καλημέρα στη σταρ??????????????

  37. Κρότκαϊα, μετά χαράς!!!
    Στείλε μου ερωτήσεις και θα απαντήσω σε όλα!
    Βουρ!

    (το χάλι, του χαλιού, καλέ?)
    (φωτογραφίες έχω έτοιμες και πολύ σέξι!)

  38. είναι γνωστό τοις πασι ότι το μαυροχαλάκι (εδώ σας θέλω στη γενική) μελετά εξονυχιστικά ποστ και σχόλια προτού βγάλει κιχ. Ε, εν προκειμένω απλώς πνίγηκε αφενός από τη συγκίνηση που μπήκε στη λίστα αφετέρου από τον χείμαρο (δύο μμ ή δύο ρ άραγε;) σχολίων κι απαντήσεων της μίας και μόνης.

  39. υγ. Θέκλα, νομίζαμε ότι το νούμερο του τηλεφώνου σας τον είχατε δώσει σε όλο το λαό των θαυμαστών και θαυμαστριών σας. Δεν είναι το 357397547694673;

  40. @Κρότκαϊα,
    είμαι μεγαλόψυχη. Μου αρέσει να βοηθώ τους νέους, εξ ου και η γενναιοδωρία μου! Θα σε βοηθήσω να ανεβείς στην επιφάνεια παραχωρώντας σου μία συνέντευξη, της οποίας τις ερωτήσεις μπορώ να συντάξω και μόνη μου, αν κωλύεσαι.

    @Μαυροχάλι, τι νούμερο! (επίσης, κάλλιο αργά παρά αργότερα).

    Το 3 — 3 φορές
    το 9 — 2 φορές
    το 7 — 4 φορές
    το 4 — 2 φορές
    το 5 — 2 φορές

    και πλησιάζοντας στο τέλος το σχήμα αλλάζει γλυκά γλυκά

    και δίνει το 6 — 1 φορά.

    Αν είχατε προσθέσει και έναν άσσο, θα είχατε το νούμερο της μίας και μόνης, ολοκληρωμένο.

    Ε λοιπόν, όχι! Είναι παραπλανητικό, το τηλέφωνο της Θέκλας το έχει λίγος κι εκλεκτός κόσμος, ως γνωστόν. Τούτο εδώ είναι που το απαντάει ο ατζέντης μου, το πέρσοναλ είναι απόρρητον. Η Θέκλα ξέρει να διαφυλάττει μυστικά και τέρατα ;-)
    Κι εσείς ξέρετε, νεσ πα?

  41. (2 το 6, 1 το 5, για την ακρίβεια, αλλά ας όψεται που το ανέγνωσα επί τροχάδην και που ενίοτε αρέσκομαι στην αλαλούμ αντιστροφή της πραγματικότητος, ως γνήσια σταρ)

Σχολιάστε

