«Βυθίζεσαι στο βίο που λες πώς θέλεις»

Καθόμουν στην καφετέρια με φίλους μετά από ξενύχτι.

– «Τι κάνει ο κολλητός σου ο Γ., πού χάθηκε;», ρωτάει μία από την παρέα

– «Ποιος Γ.;»

Το γκαρσόνι που με κάρφωνε εδώ και ώρα, δεν άντεξε:

– «Μαζί με το Γ. δεν ερχόσασταν κάθε μέρα;» με ρωτάει αφήνοντας το φραπέ στο τραπέζι .

– «Με μπερδεύεις με κάποιον άλλον.»

Ο σκύλος ο Βαγγέλης μού ριξε κι αυτός ένα βλέμμα (που συνηθίζουμε να ερμηνεύουμε ως) ερωτηματικό. Δεν πρόλαβα να τον κλωτσήσω, γιατί χτύπησε το κινητό μου.

Βγήκα από την καφετέρια κι έκλαψα (πικρά).

8 thoughts on “«Βυθίζεσαι στο βίο που λες πώς θέλεις»

  1. Ναι,αλλά το θέμα είναι όταν ξαναδείς τον Γ. και σε ρωτήσει τρις αν είσαι φίλος του τι θα απαντήσεις και τι θα κάνεις με αυτό που θα σου πει μετά.

  2. Α, Κέρντια, εδώ είμαστε ακόμα στη δήθεν στηλίτευση, δεν έχουμε πάει παραπέρα. Καταρχάς, Θα έλεγα, σταματάς να αρνείσαι. Καμιά καλή πρόταση για το μετά;

  3. Πέρασα να πω ένα γεια και να ευχηθώ Καλή Ανάσταση σε όλους!

    Φέτος τελικώς η Κορυφώ δεν μου έκατσε, παρόλα τα σχέδια, ο θίασος κόλλησε σε επαρχίες της ενδοχώρας και δεν πρόκαμε το νησί. Μεγάλο σουξέ. Σε λίγο μας βλέπω στη Λυρική!
    Το καλοκαίρι όμως, με την πρώτη άδεια (θέση στο τσίρκο) παίρνω το καράβι κι ανεβαίνω στα ιόνια πελάγη ελεύθερη και ωραία!
    Θα κάνω μέχρι και περμανάντ (στο μουστάκι εννοείται!) για να είμαι ακόμα πιο θεϊκά αγέρωχη μέσα στα αέρινα XXL καφτάνια μου (ακούς Τροβατόρε?).
    Θα με γνωρίσετε από το ψάθινο καπέλο (τύφλα να’χει η Αλίκη) και το γαρούφαλλο στ’ αυτί (το αριστερό φυσικά). Η τσαχπινιά στο μάτι εξυπακούετσι.

    Φάτε πιείτε μωρ’ αδέρφια, τσουγκρίστε και τα κόκκινα αυγά και γλεντήστε το Πάσχα μέχρι τελικής πτώσεως! Η Θέκλα σας ασπάζεται σταυρωτά και θα χορέψει το καλύτερο τσάμικο στο πανηγύρι για χάρη σας!
    Κυρ Κάπα το ξύλινο αυγό είναι το τρίτο στο καλάθι από τα πλάγια, το’ πιασες το υποννοούμενο?

    Τσάου τώρα, πάω να στολίσω τη λαμπάδα μου και να βάλω στη γραμμή το θίασο.

  4. θέκλα, δεν το έπιασα. Να μού το εξηγήσεις κατ’ιδίαν όποτε προκάμεις.

    Palioskilo, ναι, είδες! Το ριπλέι την κάνει ακόμη πιο ενδιαφέρουσα αντί να την αποδυναμώνει!

  5. Θέκλα?…ποιά Θέκλα?
    Εγώ τουλάχιστον, Θέκλα ακούω και Θέκλα δεν βλέπω.
    Για να είμαι ειλικρινής μου γνώρισαν κάποια που έμοιαζε με Θέκλα αλλά μου ορκίστηκαν ότι δεν είναι αυτή.
    Θα περιμένω.

Σχολιάστε

