το μανατζμεντ των παιδιων

 

Η διαχειριση των παιδιων μου ειναι ασυμφορη. Το οτι τα αγαπω δεν σημαινει οτι ειμαι ο πλέον ικανός να τα μεγαλώσω. Αποφάσισα να εκχωρήσω το μάνατζμεντ σε άλλους γονείς. 

Δεν πρόκειται για ιδιωτικοποίηση. Θα διατηρήσω τη γονική μέριμνα. Εξάλλου δεν είμαι ο μόνος – κι άλλοι πατεράδες το κάνουν. Δεν υπάρχει άλλη βιώσιμη επίλογή. Η παραδοσιακή οικογένεια δεν αφήνει τα παιδιά να αναπτυχθούν ελεύθερα. Αυτός που θα ωφεληθεί, σε τελευταία ανάλυση, είναι τα ίδια τα παιδιά.

13 thoughts on “το μανατζμεντ των παιδιων

  1. δεν ξέρω πού θα παραχωρήσεις το μάνατζμεντ των παιδιών σου… αλλά για ρώτα μήπως ενδιαφέρονται και για το μάνατζμεντ του δικού μου (και εγώ δίνω και μίζα και μη σε πω ότι ΔΕΝ διατηρώ το δικαίωμα βέτο),

  2. ουτε κι εγω το διατηρω το βετο, Μενιεκ, αλλά λέγονται αυτά δημοσίως;
    Μίζα; τι θες να πεις, δεν καταλαβαίνω; Παντως θα το μεταβιβασω στους αρμοδιους – ισως αυτοι καταλαβουν.
    Ενα παιδί μονο; Και με το λαμδα παχύ, φαντάζομαι; Τέσπα, θα δω τι μπορω να κανω

  3. Eγώ θα προτιμούσα να παραχωρήσω το μαναντζμεντ του αντρα μου, να του μαγειρεύουν, να του πλένουν, να του σιδερώνουν, ν ακουνε την γκρίνια του για το πότε θ΄αλλαξει το αυτοκίνητο, και να συναντιόμαστε έξω κάθε βράδυ, που θα είναι κεφάτος, για κανένα ποτάκι και τα συμπεριλαμβανόμενα. Εννοείται πως θα με πληρώνει για το μαναντζμεντ των παιδιών μας γιατί , πως να το κάνουμε, είμαι η ιδανική μητέρα!!!

  4. Το πρώτο σκέλος δεν μου ακούγεται λάθος, Λία. Ετσι θα αποφύγει και τυχόν δική σου γκρίνια που οφείλεται στο ότι κάνεις αυτά που θεωρείς υποχρεώσεις σου :)

Σχολιάστε

