Ειναι δυνατον ;

24 χρόνια  σ’ ένα υπόγειο κρατούσε την κόρη του ο οικονομολόγος Μίλτον Φρίντμαν. Η Ε. δεν έβγαινε ποτέ από το υπόγειο, είχε όμως φαϊ και τηλεόραση. Το δράμα είχε έρθει και παλιότερα στο φως – ο σκηνοθέτης Γκι Ντεμπόρ είχε γυρίσει ταινία με το ίδιο θέμα. Η τοπική κυβέρνηση είχε αντιδράσει τότε άμεσα, αυξάνοντας τον αριθμό καναλιών που μπορούσε να πιάσει η Ε.

 

«Χωρίς τηλεόραση, δεν ξέρω αν θα άντεχα» ήταν η πρώτη κουβέντα της Ε.

«Χωρίς τηλεόραση, ίσως και να δραπέτευες», απάντησε ο Κ.

Η Ε. τού ‘φερε το τασάκι στο κεφάλι.

28 thoughts on “Ειναι δυνατον ;

  1. Κι εγώ αυτό το δίλημμα έχω. Δεν έχει τίποτα αυτή η τηλεόραση βρε παιδί μου. Λες να διορθωθεί το πρόβλημα, αν αγοράσω ακριβότερη τηλεόραση;

  2. Ίσως αν φιλοξενούσατε κάποιους Ινδούς, τους βάζατε να πληρώνουν ενοίκιο και ταυτόχρονα να σας κάνουν και καμιά δουλειά στο μαγαζί για να ανταποδώσουν την φιλοξενία, ίσως να περίσσευε κάτι…Σκεφτείτε το.
    (αν είναι όμως να σταματήσετε να γράφετε στο μπλογκ και να χαζεύετε μόνο την θέα … όχι, ξεχάστε το.)

  3. Ευχαριστώ Μαυροχάλι, αλλά δεν είμαστε για Μανωλάδες. Καλή μπίζνα, δε λέω, αλλά μπορείς να μπλέξεις με τίποτα ΚΚΕ που να σου ξεσηκώνουν τους εργάτες και πώς ξεμπλέκεις μετά. Υπάρχει και ο κίνδυνος να σταματήσεις το μπλογκ όπως πολύ σωστά επισημαίνεις.

  4. Θα μου άρεσε να μελετήσω τις εγκεφαλικές συνάψεις σας μετά θάνατον. Θα ήσασταν έτοιμος να προσφέρετε το σώμα σας στην επιστήμη;

    Επίσης αν ήσασταν μίξερ, θα σας αγόραζα δώρο στη μαμά μου και σε ένα σου σεφ φίλο μου.

    Σας στέλνω α φιλιά μου από το γραφικό προάστιο του Βύρωνα.

  5. Αμμος, ποιός σου είπε ότι δεν είμαι μίξερ; τέσπα, η συνεργάτις μου Βούλα Μπετόβεν προσωρινά απουσιάζει. Οταν επιστρέψει θα σας απαντήσει. Επ’ευκαιρία απευθύνω έκκληση στη Βούλα να επιστρέψει. Βούλα!!
    Theorema you are dismissed! Next!
    Ωραία Τρεμπλ, ραντεβού το Σάββατο. Αμμος θα έρθεις;

  6. Treble
    καλά, πρώτα λίγο Μπούζ(ι) κι έπειτα ΠΟΠ ως το πρωί. Μόλις τα φτύσει ο κακός, εμείς τα παιδιά θα πάμε για χορό!
    Herr K. μη μου λες εμένα πως είμαι dismissed γιατί θα πεις τη μπρουσκέττα μπρουσκεττούλα.
    Ο Άμμος είναι ΠΟΠ boy, με μας θα έρθει.

  7. Αγαπητοί/ές λύστε μου την απορία αν βρίσκεστε κοντά η μακριά από το κλεινόν άστυ, για να δω αν χρειάζεται να τοποθετηθώ μόνο θεωρητικώς επί του θέματος ή και σωματικώς επί συγκεκριμένου μπαρ.

    Κατά τα άλλα η συνεργάτις σας έγραφε παλιότερα και στο 01 ή ότι θυμάμαι χαίρομαι, όπως συνήθως;

  8. Δεσμεύομαι πως θα παρευρίσκομαι στο ΠΟΠ το επόμενο Σάββατο. Θα με αναγνωρίσετε από το λευκό γαρίφαλο που φορώ πάντα στο πέτο αλλά και τη φάλακρα μου που θα λάμπει μαγευτικά στο σκοτάδι. Για λεπτομέρειες επικοινωνίας μπορείτε να απευθυνθείτε στην αγαπητή Theorema.

Σχολιάστε

